Vraag

Korting klopt niet

  • 26 February 2021
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

KPN  heeft nu eenmaal lak aan zijn klanten,ook wij wilde overstappen omdat er te veel problemen waren de laatste jaren bij KPN traag internet,digitaliserende TV beelden kortom de monteur zij al eens dit kunnen we hier niet verhelpen u zit te ver van de centrale af.

Dus na de zoveelste klacht maar eens een klacht op een klachten site gezet en ja hoor ik werd gebeld door iemand die in eerste instantie vriendelijk was naar mijn inziens te  vriendelijke zo bleek een paar dagen later want toen ik een huissel pakket van 200 MBs had besteld  dacht ik dat zoals me was belooft niet met 50 % korting te krijgen maar slechts €15 euro .
Vraag is dan weer,hoe kwam die verkoper van KPN dan op €35 per maand voor de eerste 6 maanden simpel gewoon leugens vertellen en wat bleek je kon niet terug naar je oude contract,was ook niet verteld.
Wat bezield die KPN toch om maar halsstarrig klanten te benaderen as ze weg willen en ze dan ook nog een poot uit te draaien door verkeerde informatie te verstrekken.
Met andere woorden de kortingen die worden gegeven hallen ze eerst bij bestaande klanten op door ze te veel te laten betalen en worden als je weg wil valselijk weer belooft wat dus ook weer niet klopt ik heb hier onder een schema bij gedaan waar je duidelijk kan zien dat wij geen geen 50% korting hebben gekregen

De zaken laf belazeren noem ik dat

dus volgende keer geen KPN of te wel Kapitaal Pluk Nederland meer voor ons als hier geen oplossing voor komt en ja die man die dit heeft afgesloten hoeft niet meer te bellen die kan beter de bijstand ingaan.
Postscriptum: geef bestaande klanten gewoon 50 % korting dan verdienen ze er nog genoeg aan bij de Kapitaal Plukt Nederland

want ik ben geen fan van KPN en al zeker niet als ze iedere keer vragen om ik een bestaande mobiel abbonnement wil oversluten wat me bijna 100% meer kost dan ik nu heb,

 

Helaas heb ik op het onderstaande schema die 50% hussel korting zou dan €25 euro moeten zijn per maand voor de eerste 6 maanden ook niet vermeld zien staan dus waarom belazeren ze de boel bij KPN ach u weet waar dit voor staat

 

Abonnement

Product(en)

Maandelijkse kosten

Hussel Internet 200 Mbit/s

€50,00

Opnemen Pakket

€4,99

Opnemen Pakket 3 mnd gratis

€-4,99

Vast telefoonnummer

€2,00

4K TV

€2,50

Interactieve TV met een TV-ontvanger

€10,00

Actiekorting eerste 6 maanden

€-15,00

Totaal

€69,49

Totaal incl.kortingen

€49,50

 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Na jaren trouwe klant van KPN te zijn geweest en even zovele problemen met deze providers besloten we weg te gaan.
Zoals verwacht belde iemand van de KPN naar ons toen met een aanbod wat gewoon nep maar ook een vorm van bedrog bleek te zijn.

Deze persoon kwam met een aanbod voor een internet verbinding die sneller was dan onze huidige verbinding van 50 MB s  tot 200 MBs

niets mis mee zou je zeggen maar gezien de problemen in de loop der jaren had ik dus geen vertrouwen meer in KPN dit bleek maar weer eens al te waar te zijn want ik zou 50% korting krijgen over een hussel pakket wat normaal 69 euro zou kosten daar ging ik vanuit wat uit eindelijk niet meer dan -€ 15 euro per maand bleek te zijn in de eerste 6 maanden bleek te zijn in plaats van 50% dus bleek het niet de beloofde € 35  in de eerste 6 maanden iets minder dan
Ook al zou de korting bedoeld zijn voor een hussel pakket van 200 mb.s a €50 per maand dan nog zou dit nooit om op de zie hier onder een bedrag van €49,50 kunnen uitkomen want 50% korting al was het maar van die 50 euro is 25 euro plus  eventuele bij komende extra's toch

 

zie overzicht hier beneden!!!!!


Slim bedacht van de verkoper die er eigenlijk toen hij me later belden snel vanaf wilden en de verbinding wilde verbreken want kennelijk zag hij zijn fouten die hij mijn inziens met opzet maakte in om maar een abonnement te verkopen en ons zo binnen de KPN te houden

verder bleek je als je na 14 dagen bedenktijd dit abonnement toch niet meer zag zitten omdat het bij Delta toch goedkoper was en met meer MB per seconden en glasvezel ook niet meer terug te kunnen

naar je oude contract slim bedacht want binnen 14 dagen kan ik voor mijn vriendin een andere provider regelen

Waarom mensen van de KPN dit zo doen laat zich raden,het gaat zeker niet goed met KPN en gezien er meer dan 1000 klachten uitstaan bij diverse klachten sites doen ze hard hun best om ook hun laatste klanten weg te jagen wat ze al aardig lukt toch.
Helaas heb ik de afgelopen jaren niets dan ellende gehad met KPN
Maar nu ik  voel me opgelicht omdat ik niet terug kan naar het oude contract en met opzet belazerd wat ik al vaker heb gelezen van en over de KPN.

Ik eis dan ook dat mijn vriendin dit nieuwe contract krijgt voor de afgesproken  prijs van € 35 per maand de eerste 6 maanden of dat ik dit nieuwe contract na twee maanden kan annuleren en over kan stappen naar Delta .


De verkoper van KPN weet en wist dat je niet terug kon na 14 dagen naar je oude contract en als je zou annuleren geen internet verbindingen meer had ook hier dus misleiding.

 

en het gelul van verkopers met hun gladde praatjes eens ophoudt om hun klanten te misleiden
Inmiddels heb ik een klacht ingediend bij de opta en de ACM

 

Zo u  ziet staat hier nergens een korting van de door aan ons beloofde 50% bij een een vage op en aftrek som en waar  dan die €15 euro korting uit komt tja ze weten wel hun klanten weg te jagen

ik heb dan ook de hoop dat KPN eens goed  op hu gezicht zal gaan

Abonnement

Product(en)

Maandelijkse kosten

Hussel Internet 200 Mbit/s

€50,00

Opnemen Pakket

€4,99

Opnemen Pakket 3 mnd gratis

€-4,99

Vast telefoonnummer

€2,00

4K TV

€2,50

Interactieve TV met een TV-ontvanger

€10,00

Actiekorting eerste 6 maanden

€-15,00

Totaal

€69,49

Totaal incl.kortingen

€49,50

 



 

Als je het goed bekijkt en jullie mailtjes lees is het dus een bewust besluit om bestaande klanten ook al zit je al jaren bij KPN te veel te laten betalen om vervolgens een bestaande klant te bellen als die wil overstappen hen een korting te geven die ze zelf door dat ze al jaren te veel betaalde als korting terug te geven ,tja dat schiet lekker op.
Wederom blijkt dat KPN lak heeft aan zijn klanten zoals hier boven al schreef.
gezien de streken die ze ons flikte en als ik de  beloofde korting niet krijg ben ik weg ,

het enige is dat ze een stabiele verbinding hebben maar meer ook niet en die heb ik dus nodig ,helaas hoor ik dus over Delta dat ze die niet hebben,geen probleem overigens ik ga binnen kort toch met pensioen dus voor mijn werk heb ik het dan niet meer nodig ,dus ik volg jullie advies en neem de volgende keer een andere provider,

 

Badge +19

Een verhaal met veel onvrede. Dat lucht vaak op. En nu gewoon een provider nemen waar je je goed bij voelt en dan straks lekker van je pensioen genieten. 

Gelukkig Joep heb ik bij dagbladen gewerkt als fotojournalist,dus ik had een stabiele internet verbinding nodig maar ik was dus voornemens over te stappen naar Delta die snellere(niet echt nodig)verbindingen aanbood meer zenders enz en vrijwel precies het zelfde als de KPN,alleen ze zoals ik hebben ze wel eens last van storingen en dat kan ik dus nog even niet gebruiken:-)
Anders hadden we allang een andere provider gehad en weg gegaan

bij KPN 

Las hier wel een goede  tip!!  misschien is het handiger gewoon ieder jaar over te stappen al was het maar voor de korting toch.

Maar laten we eerlijk zijn KPN moet goede voorlichting geven en niet achteraf met onzin komen en hogere prijzen dan was afgesproken

ook al beweren ze dat ze informatie hadden gestuurd die ik niet kan vinden .

 

Goed Joep je was er vroeg bij werk je bij KPN :-: