Beantwoord

Korting KPN Compleet

  • 8 January 2019
  • 4 reacties
  • 253 keer bekeken

Ik heb op 1 januari 2019 het telefoonnummer van mijn zoon aangemeld bij KPN Compleet, maar op de ontvangen factuur van 7 januari 2019 is de 5 euro korting er nog niet af. Waarschijnlijk heeft het elkaar gekruisd en wordt het alsnog verrekend?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 10 January 2019, 15:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi MJV, welkom op het forum. Daar ga ik ook vanuit. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Volgens mij zijn alle relevante gegevens voor mijn vraag ingevuld, zo niet welke missen er dan nog?
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. De korting is inderdaad per 1 januari aangezet, de factuur was echter al in de maak. Dit wordt wel vergoed op je volgende factuur vanaf 1 januari, geen zorgen dus. 🙂
Oké. Bedankt.