Beantwoord

Korting KPN Mobiel niet verwerkt?

  • 10 February 2020
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Goedendag Nadia,

Is the 7,50 korting, only a one time thing?

Or every month? I got an invoice for 36,50 EUR, called KPN and they corrected it.

But state that to receive the korting the other months, I should also change my House Internet from Telfort to KPN? Because the korting only applies, if I also have House Intenet with KPN. Is this so? If so, I misunderstood this reclame.

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Nadia 13 February 2020, 10:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hey @MADVH, nope! The discount ‘Hussel Mobiel korting’ is a life time discouont if you have a KPN or Telfort internet connection at home. For more information: kpn.com/hussel 
 


Please enter your forum profile with your mobile number en customer number. Then I check it for you?

Good day Nadia,

Thanks for your reply:

**********

 

Klantnummer *********

 

and bedankt for your help.

 

Kind regards,

 

MADVH

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7

Hah @MADVH, Ik heb je gegevens veilig in je profiel gezet. Hier openbaar publiceren is niet zo verstandig ;)

Ik zie dat je drie dagen geleden contact hebt gehad met de klantenservice. Mijn collega Coen heeft het meteen voor je opgelost 🙂

Als je nu in je MijnKPN kijkt, → Producten → Abonnementsgegevens → Abonnement zie je: € 29,00 p/mnd voor Unlimited data en 150 min/sms.

Inderdaad Nadia, Coen heeft me gehupled, maar mijn Nederlands is slecht, en een andere colega van jullie, heeft mij gebeeld. Zij heeft anders gezegd, zo ik waa bij een KPN “store” and daar zij heeft anders gezegd, maar nu, you confirmed what I understood from Coen.

Great, thanks for your support.

enjoy your day.

Met Vriendelijke groeten,

Miguel

Reputatie 7

Hey @MADVH, you're welcom. You can ask us anything :) And for a non native speaker, you're doing very well. Thanks for reaching out to us on the KPN community! 

Cheers, Nadia

Reageer