Beantwoord

Korting mobiel en internet

  • 24 October 2020
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Beste,

 

Zojuist heb ik een adreswijziging doorgegeven waardoor mijn mobiele abonnement nu op dezelfde (juiste) locatie staat als waar wij sinds onze verhuizing wonen.

Er is mij verteld dat indien we internet en mobiel bij jullie afnemen ik korting zou krijgen op mijn mobiele abonnement. Wordt deze korting automatisch doorgevoerd in mijn volgende factuur?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Niki van Doeveren

icon

Beste antwoord door Heine 29 October 2020, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hallo Niki, 

Welkom op het KPN Forum. Als je meerdere diensten van KPN combineert, kan je inderdaad KPN Hussel voordelen krijgen, waaronder een korting op je mobiele abonnement die kan oplopen tot € 7.50 per maand. Van belang is dat je je wel aanmeldt via deze pagina. Lukt het zo verder? 

lekker duidelijk:neutral_face: heb al 4 maanden een mobiel abbonnement en mijn mobiel in mijn KPN gekoppeld, dit was dus niet voldoende om de genoemde korting te krijgen. Ook een mail naar kpn klantenservice biedt geen soelaas( mailbox wordt niet uitgelezen) Ik vind dit niet erg klantvriendelijk en alles behalve duidelijk. Jammer