Beantwoord

Korting of toch niet: KPN Compleet

  • 11 November 2019
  • 8 reacties
  • 276 keer bekeken

Goedemiddag,

Begin September ben ik overgestapt van pre-paid naar abonnement Sim Only

Alles prima geregeld "dacht ik” tot dat de factuur kwam en ik zag dat het bedrag niet was vermindert met de € 5,- omdat ik aan voorwaarden voldeed “meerdere producten”.

Telefonisch contact opgenomen en kreeg de mededeling Sorry mevrouw U voldoet niet aan de voorwaarden voor korting, mijn wedervraag waarom niet, werd beantwoord met U heeft geen internet. Zo jammer allemaal, teleurstelling is groot.

groet, Sosolobie

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 November 2019, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @sosolobie, welkom! Wat jammer om te lezen dat er zoveel onduidelijkheid lijkt! Op het moment dat je nog KPN Compleet voordelen kunt aanvragen, dan is twee mobiele nummers voldoende voor deze korting. Op het moment dat je onder de nieuwe KPN Hussel valt, heb je inderdaad een vast internet abonnement nodig. Als je wilt dat ik mee kijk met je, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)?

Heb het één en ander aangepast, helaas heb ik op dit moment niet alle gegevens voorhanden.

Groet,

Sosolobie

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem, dit is ruim voldoende! Ik zie op dit moment dat je één mobiel abonnement en één vaste telefoonaansluiting hebt. Dat is inderdaad niet voldoende om in aanmerking te komen voor Hussel voordelen. Een van de vereisten is dat je een internet abonnement bij ons afneemt. Heel erg spijtig om te zien dat je hierover niet geïnformeerd bent in de winkel. Ik kan er helaas alleen niets aan veranderen, ben ik bang. Excuses hiervoor!

Geachte,

Toen ik mijn abonnement afsloot was er nog geen sprake van “Hussel” maar van KPN Compleet

Jammer, het kost mij toch €.60.00 euro op jaarbasis extra. Het woord Coulance komt bij KPN ook niet voor, zou heel sympathiek zijn om klanten die inmiddels 40 jaar klant zijn tegemoet te komen.

Fijne dag

Reputatie 7
Badge +30

Sorry voor de verwarring: ook bij Compleet krijg/kreeg je pas voordelen als je ten minste ook Internet afneemt. Ik kan je daarin helaas niet tegemoet komen inderdaad, de korting krijg je echt alleen mét een Internet abonnement van KPN.

Marcia je schrijft hier iets wat niet klopt. Kompleet is er blijkbaar nu niet meer maar toen het er nog was, en zo lang geleden is dat niet, betekende het, dat je vanaf twee mobiel bellen abonnementen € 5,00 korting kreeg per abonnement en elk eventueel volgend af te sluiten abonnement. Dus derde, vierde etc. ook € 5,00 korting.

Internet was toen géén vereiste. Om in aanmerking voor een korting te komen moest je dus minimaal twee mobiel bellen abonnementen hebben en/of afsluiten.

Succes verder en groeten.

Reputatie 7
Badge +30

Er gaan nu twee dingen door elkaar lopen. Voor jouw vraag heb ik een eigen topic aangemaakt. Bij @sosolobie is er sprake van één vast telefoonnummer en één mobiel telefoonnummer en dus geen twee mobiele abonnementen. 

Het is inderdaad heel sober uitgelecht dat hussel gebeuren,(slimme zet of toch niet) wij hebben 5 mobile abonnementen en twee prepaid in ons gezin,hebben geen internet en tv van kpn omdat ze een te lage snelheid leveren  koper draad geen glas wij zijn bij Delta Zeeland hebben altijd korting gehad bij kpn . Maar dat is nu voorbij als je verlengt,maar als je je abonnement door laat lopen is mij uitgelecht blijf je de zelfde ,maar weinig gigs voor veel geld dan kun je beter naar t mobile gaan alles onbeperkt en korting bij meerdere abonnementen.