Beantwoord

korting op abonnement

• 22 november 2018
  • 4 reacties
  • 1647 keer bekeken

Afgelopen 24 oktober heb ik contact gehad met een medewerker van de klantenservice aangaande mijn abonnement de vraag neergelegd of er een actie is voor bestaande klanten.
In eerste instantie niet alleen voor nieuwe klanten uiteindelijk toch 3 mnd korting gekregen.
Wat schetst mijn verbazing vandaag dat er een bericht op facebook verschijnt 9 mnd black friday korting ipv 3 mnd.
Heb gebeld en krijg te horen jammer dan u zit buiten de 2 weken herroepingsrecht dus u zit eraan vast terwijl het mijner inziens netjes is hier toch iets aan te doen aangezien ik maandelijks een best bedrag neertel richting kpn dan zal ik ook zsm het mogelijk de boel stopzetten.

Hoor graag
icon

Beste antwoord door Erik_ 22 november 2018, 18:02

Hoi BdJ, Jojo, welkom! In de meeste gevallen hebben we geen verlengingen voor een vast abonnement, en dus ook geen actiekortingen. Alleen bij oudere pakketten kan het soms gebeuren dat je in aanmerking komt voor een verlenging met actiekorting als je overgaat naar een pakket uit de huidige line-up. De acties zoals deze op de website staan, waaronder de Black Friday Deal, gelden echter alleen voor nieuwe klanten.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb afgelopen week nog mijn contract voor een jaar verlengd, ook met drie maanden korting. Dus ik kan deze nog opzeggen, maar ik krijg te horen dat deze Black friday aanbieding alleen geldt voor nieuwe klanten. Dus dat er tegen jou wordt gezegd dat het niet kan vanwege het herroepingsrecht kan je als onzin opvatten.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi BdJ, Jojo, welkom! In de meeste gevallen hebben we geen verlengingen voor een vast abonnement, en dus ook geen actiekortingen. Alleen bij oudere pakketten kan het soms gebeuren dat je in aanmerking komt voor een verlenging met actiekorting als je overgaat naar een pakket uit de huidige line-up. De acties zoals deze op de website staan, waaronder de Black Friday Deal, gelden echter alleen voor nieuwe klanten.
Hallo zag net op internet ook de Black Friday deal van KPN waar ik graag gebruik van zou willen maken
Ben al jaren klant van KPN met internet, tv, en mobiel.
Vind het een slechte zaak dat vaste klanten daar geen gebruik van kunnen maken . Niet echt klantvriendelijk.
Beste. Ik ben al meer dan 30 jaar bij kpn.
Nu black friday dacht ik ook 9 maanden aanbieding niet dus, 3 maanden tegen andere voowaarden, kpn compleet abonnement was al in 2016 afgelopen, dus per maand opzegbaar,
Mobiel abonnement loopt half december af, denk ga naar kpn voor een A7 met mogelijk black friday aanbieding NIET dus.

Nu denk ik er over om maar eens te gaan stoppen met kpn, het zal kpn een zorg zijn, want ja 1 meer of minder maakt niet uit, toch ?

Reageer