Beantwoord

Korting telefoonabonnement niet verwerkt

  • 12 February 2020
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb gisteren (11/02) bij KPN aangegeven dat ik ben verhuisd en daar dan KPN mobiel, televisie en internet heb. Dat betekent dat ik de voordelen mag ontvangen van KPN compleet. De extra televisie kanalen zijn correct doorgevoerd. Echter mis ik nog gegevens van hussel korting op mijn telefoon. Wat gaat er mis? Sinds 29/01 zit ik bij KPN in verband met de overname van Telfort. 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 20 February 2020, 16:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Compleet KPN korting en welkom op het forum! Heb je het mobiele abonnement ook al aangemeld voor de voordelen via de aanmeldpagina? Zo ja, dan raad ik je aan om de facturen van je mobiele abonnement en de vaste diensten te controleren. Met name welk adres op deze facturen staat. Komt dit adres overeen? Zo nee, dan raad ik je aan om te bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen het adres dan aanpassen en dan kom je voor de voordelen in aanmerking! 

Mocht dit ook goed staan, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en het 06-nummer waar het om gaat? Dan kijk ik hoe de vork in de steel steekt. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Dag Sanne, ik heb tot dusver nog niet de laptop erbij kunnen pakken en de linkjes werken niet zo goed op de mobiel. Op de laptop kom ik ook niet verder. Bij de aanmeldpagina geeft hij aan dat mijn bestelling nog niet (in zijn geheel) kan worden verwerkt. Wel hebben wij thuis al het combivoordeel en kunnen wij FOXsports zien, ik zie alleen nog niet de voordelen voor mijn mobiele abonnement. Bij aanmeldpagina geeft hij aan dat ik geen producten heb toegevoegd, en als ik daarop klik zie ik alsnog wel alle producten (KPN thuis en mobiel). Ik heb mijn forumprofiel aangevuld dus ik hoop dat jij mij verder kan helpen. 

Reputatie 7
Badge +17

Super dat je het profiel hebt aangevuld! Ik heb wat speurwerk verricht en ik zie waarom je geen korting op het mobiele abonnement hebt. De Compleet voordelen gelden alleen voor KPN producten en abonnementen. Ondanks dat je Telfort abonnement nu over is gezet naar KPN, valt het nog onder de Telfort propositie. Daarmee komt dit abonnement niet in aanmerking voor de Compleet voordelen, vandaar dat de korting niet verrekend wordt. Zodra je verlengt naar een KPN abonnement kom je wel voor de voordelen in aanmerking. :slight_smile: Uiteraard kun je ook je huidige abonnement behouden, mocht je daar tevreden mee zijn. 

Beste Sanne, ik ontvang nu facturen van KPN en zie op mijn telefoon de provider KPN staan, ik heb een KPN ID, ik sta in jullie gegevens en  ik kom in aanmerking voor jullie services, maar niet voor de voordelen van KPN? Dit vind ik heel gek en onterecht. Wellicht kan jij hier verder niks mee maar misschien kan je mij helpen met waar ik met deze "klacht" naar toe kan? 

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap dat je dit zo ziet. Echter is je abonnement onder Telfort afgesloten en zijn de voorwaarden die je daar had hier ook op van toepassing. Deze voorwaarden zijn niet veranderd bij de overzetting naar KPN, dit hebben we ook niet aangegeven. Ik kan er dus inderdaad niet voor zorgen dat je alsnog voordelen op je abonnement ontvangt, een klacht zal dit ook niet tot stand kunnen brengen. Je ontvangt alleen voordelen op de producten die rechtstreeks bij KPN afgesloten zijn, de abonnementen die hiervoor in aanmerking komen kun je in de Hussel en Compleet voorwaarden vinden. Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had, maar gelukkig heb je wel een gratis zenderpakket actief via de Telfort Compleet constructie. :slight_smile: Daarnaast is een verlenging naar KPN dus altijd mogelijk, mocht er een abonnement tussen staan wat beter bij je past. 

 

Reageer