Beantwoord

Korting voor trouwe Compleet klant

  • 2 August 2019
  • 19 reacties
  • 507 keer bekeken

Hi. Ik ben al jaren een trouwe complete klant. Vaak krijg ik aanbiedingen via mail waar ik niets aan heb want wij hebben al drie mobiele abonnementen en tel int en bellen. Om voor klanten zoals ik toch iets extra’s te kunnen betekenen bestaan er aanbiedingen? Als ik nu overstap naar Ziggo/Vodafone weet ik dat in ieder geval eentje is waarbij je eerste maanden minder abonnementsgeld betaalt.
graag hoor ik van jullie.
Gr
Collin

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 August 2019, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Hoi Allemaal,

Krijg ik dat dan ook.
Hallo @CollinvN , toen je voor het eerst klant werd van KPN heb je ongetwijfeld ook van de instapaanbieding geprofiteerd, dat kan KPN niet blijven doen want dan wordt het een sigaar uit eigen doos.
Hi Jan. Ik heb niet gevraagd om instapkosten die ik misschien tien jaar geleden een keertje heb ontvangen en die ik als ik overstap wel weer bij ziggo zou krijgen. Maar als mij steeds aanbiedingen gestuurd worden via mail en als ik er op klik er niets voor mij bij zit vraag ik mij toch af of er niet iets anders voorgesteld kan worden.
Gr
Hoi @Jan-D

Pfffffffff. Ben ik even opgelucht. Jan-D

Ik was even bang dat jij ook al om iets extra's ging vragen.
En ja, als alle trouwe klanten er om gaat vragen dan is de kans wel heel klein dat het gaat lukken om iets los te troggelen.😀
Reputatie 7
Badge +30
Ha @CollinvN, welkom! Zoals je uit de reacties boven mij al een beetje hebt kunnen opmaken, bieden wij, naast de maximaal 5 voordelen van KPN Compleet niet nog iets extra's voor onze klanten. Als je nieuw bent, krijg je vaak welkomstkorting. Daarna bieden we echter niet nog weer extra kortingen. In dat geval zouden we namelijk de reguliere abonnementskosten omhoog moeten gooien en daar zit al helemaal niemand op te wachten 🙂.

Je mag altijd contact opnemen om te kijken of de diensten die je afneemt, nog aansluiten bij jouw wensen. Het gemakkelijkst is om dit in direct contact met een van mijn collega's via 0800-0402 te doen. Ik wil ook graag met je meekijken, in dat geval kan je het beste je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en je 06-nummer. Een extra korting zit er in ieder geval niet in, helaas!
Ja Marcia. Ik heb mijn gegevens aangevuld.
Wie weet!
Gr
Collin
Reputatie 7
Badge +30
Hey Collin, Marcia is met vakantie waardoor er nog niet weer gereageerd is. Ik heb even gekeken naar wat je ingevuld hebt. Je geeft aan wel geïnteresseerd te zijn in een jaarabonnement met een toestel. Ik wil je dan toch aanraden om even telefonisch contact op te nemen. De collega kan dan veel directer in gesprek met je over wat je graag wil en wat wij kunnen bieden.

@CollinvN 

ik ben benieuwd hoe het afgelopen is

mijn jaarcontract loopt ook binnenkort af

nu zit ik te google dat ik over moet gaan stappen of bij kpn moet blijven

als je tegen de 80 euro per maand moet betalen wil je wel eens korting hebben

 

 

Reputatie 1

Zeker aantrekkelijk om over te stappen. Ben ook al jarenlang complete klant en zie de kosten alleen maar stijgen. Op naar de 80€!  Op alle zogenaamde aanbiedingen zit ik niet te wachten, wel op de toegezegde snelheid van internet. Ben bijna op het punt van afhaken.

groet, 

klant ***

Badge +19

Wat is er zo aantrekkelijk aan overstappen?

@Joep1965 beetje dom of zo

als je nieuw bij kpn instapt krijg je een half jaar 50% korting

en andere providers bieden ook actie producten aan

eigenlijk zal je ieder jaar moet switchen

daarom vind ik het normaal als je je met 1 jaar vast verlengt de trouwe vaste klant ook korting moet kunnen krijgen en dat gebeurd ook veel zoals met het mobiel na 2 jaar weer verlengen met nieuwe bundels en kortingen

vorig jaar nog bij kpn lopen te zeuren maar toch 12,50 euro per maand 1e half jaar gehad

nu doen ze ook moeilijk klanten boeit kpn niet en geven aan moet je maar bellen met de callcenter kpn of stap lekker over naar t-mobile

BELACHELIJK

Reputatie 7
Badge +24

Ik vindt het belachelijk dat je elk jaar weer over korting loopt te zeuren.

dat vind jij maar het is heel normaal als trouwe vaste klant

de provider kan er dan van uit gaan dat je een jaar blijft

ik betaal 80 euro per maand en daar kan wel wat korting op vind ik

Nick denk toch eens na bij de meeste krijg je met verlengen korting

als ik naar t-mobile zou gaan krijg ik korting ga ik na een jaar terug naar kpn krijg je korting

dat je elke jaar moet gaan switchen zit niemand op te wachten ook kpn niet daarom bij een nieuw jaar contract korting snap je mijn punt nu Nick

Badge +19

Gelukkig ben ik in de positie dat ik niet ieder jaar om korting hoef te vragen. Daarbij draag ik graag mijn steentje bij zodat KPN kan blijven investeren in een goed netwerk en  mede daardoor ook al die duizenden medewerkers kan behouden. Zolang de kwaliteit in mijn ogen voldoet aan de prijs die ik moet betalen vind ik het prima. Zo haal ik mn brood bij de bakker, groente bij de groenteboer en vlees bij de slager. Je betaald wat meer maar het is lekkerder en ik gun die vaak hard werkende mensen ook een goed inkomen. Hoe zou jij het vinden als je werkgever tegen je zegt; we hebben zoveel korting moeten geven dus een salarisverhoging zit er voorlopig niet in? Misschien is jou situatie wel heel anders en moet je elke stuiver omdraaien. Je bent er niks minder om maar ga nou niet vertellen dat korting normaal is.

korting is heel normaal bij een contactverlenging maar ja joep je snapt het niet of je wilt het niet snappen dat is dan niet anders

joep normaal kun je korting bij een doorvoeren nieuw contact dan krijg je korting en je zit er verplicht 1 jaar of 2 jaar aan vast en heeft de provider weer een jaar zekerheid daarom de korting

als ik bij t-mobile verleng krijg ik veel korting en het toestel wat ik dan koop in een keer scheelt dit zo 300 euro op het toestel vergeleken winkelprijs

joep ik hoef echt geen cent om te draaien

het gaat hier om een nieuw jaar contract met korting dus weer voor een jaar vast

klant voor het leven ptt nu kpn van analoog isdn adsl nu glasvezel

 

Badge +19

We zullen het nooit eens worden @peter-keetfm . Geeft ook niet zolang we maar happy zijn met ons leven. Fijne dag verder!

nee echt niet

jij laat ook je mobiel contract door lopen nadat jou korting weg valt

ik dus niet en verleng het weer met 2 jaar met nieuwe korting en vaak gratis meer data erbij

maar goed wij worden het niet eens

Hallo @Joep1965 en @peter-keetfm ,

mijn thuis-abo-contract was onlangs ook ‘afgelopen’, als ik ga ‘zeuren’ om een thuis-abo te verlengen kan ik een half jaar 15 euro korting van Telfort krijgen, dat lijkt mooi, maar ik zit dan wel weer een vol jaar vast aan Telfort en dat wil ik niet (meer). Nu kan ik, als ik dat al zou willen, met een maand opzeggen. Toen ik pas klant werd had ik al een half jaar lang een mooie korting en het is mijn eer te na om weer om korting te gaan zeuren met de verplichting van weer een vast contract van een jaar.

Ik ben ook al bijna 47 jaar getrouwd en heb nog nooit de neiging gehad om over te stappen.:relaxed:

Idem dito voor mijn Energieleverancier.

Ja jan ieder zijn ding

Ik betaal 80 per maand

en vorig jaar 6 maand 12.50 korting gehad

En de medewerker gaf mij gelijk ook

en melden zelfs dat anwb ook vaste klanten korting geeft

ik wil gewoon een nieuwe jaar contract simpel met korting

ik hoop dat een kpn webcare medewerker het voor mij op pakt

helaas is t-mobile naar 100/100 glasvezel wat eerder 500/500 was raar

anders was het heel verleidelijk om over te stappen