Beantwoord

Kosten

  • 3 August 2020
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Zie dat de abonnementskosten verhoogd zijn.

normaal krijg je hier bericht van!

Na storing zou ik korting kunnen krijgen, als ik verleng, maar dan nog duurder uit. 
 

heb nu namelijk kpn compleet waarbij pluspakket gratis is, korting op mobiel en data verdubbeld word. 
al dit zou ik kwijt zijn , voor korting op totaalpakket. 
bijzonder slecht. 

 

Hoe lost Kpn dit op? 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 12 August 2020, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Peter R77 ,

 

Als het goed is, heb jij per e-mail bericht ontvangen over de prijsverhoging. Alle informatie vind je ook hier terug : https://forum.kpn.com/internet-9/prijswijzigingen-kpn-2020-497130

De prijs van KPN Hussel is niet verhoogd. Duidelijk is dat KPN jou het liefste ziet overstappen naar KPN Hussel. Maar of dat interessant is voor jou, dat is maar de vraag. Dat kun je zelf bepalen door de verschillen tussen KPN Compleet en KPN Hussel naast elkaar te leggen:

 

Zolang je jouw abonnement op Internet en TV niet opzegt of verandert, hou je gewoon KPN Compleet. Mits je daarnaast een mobiel abonnement erbij hebt uiteraard. Als je voor Mobiel overstapt op KPN Hussel, dan raak je inderdaad dubbele data kwijt. 

Dat was dus het probleem, ik heb geen mail gehad!!

andere jaren wel. 
moest het dit jaar op de rekening/ bankafschrift zien. 
behoorlijk waardeloos dus zonder bericht te verhogen. 
onderling gratis bellen zit ook bij compleet. Dus hussel word voor mij zo’n 7,- per maand duurder. 
 

goede reden eens naar andere provider te kijken

Reputatie 7
Badge +28

@Peter R77 . Dus hussel word voor mij zo’n 7,- per maand duurder. 

 

goede reden eens naar andere provider te kijken

Weet wel dat als je ooit weer terugwilt naar KPN, dat je dan geen KPN Compleet meer kunt afsluiten. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Peter R77, welkom hier. 

Bij mijn weten heeft iedereen bericht gehad van de verhoging. Voor meer informatie, zie het topic over de prijswijzigingen.  Verder heb je inderdaad recht op een coulance na een netwerkverstoring. Wat verlengen daar mee te maken heeft, snap ik niet helemaal. 

Je wordt natuurlijk ook niet verplicht om te verlengen. En het hoeft niet altijd gunstiger te zijn. Als dat voor jou niet zo is, dan zou ik dat ook zeker niet doen.

Reputatie 7
Badge +28


goede reden eens naar andere provider te kijken

@Peter R77 

En welke provider gaat het worden?