Beantwoord

Kosten tweede TV ontvanger

  • 26 April 2021
  • 3 reacties
  • 2991 keer bekeken

Ik ben enige tijd geleden van KPN compleet met een extra pakket en mobiele telefonie overgestapt naar KPN Hussel. Bij het KPN compleet pakket betaalde ik geen kosten voor mijn tweede ontvanger en tot mijn verbazing zie ik dat er huurkosten voor mijn 2e TV ontvanger wordt berekend.

Ik hoor graag of ik dit kan aanpassen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 April 2021, 18:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ausie21 ,

Nee, je kunt dit niet aanpassen. Een overstap naar KPN Hussel wordt niet door KPN teruggedraaid. 
 

Een extra ontvanger kost inderdaad 5 euro per maand. 
 

Zie ook het schema hieronder : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


(Lees voor Fox Sports :ESPN)

Badge +19

Bij Hussel is er een basisprijs voor internet en de rest zijn opties die je kunt nemen. Bij de compleetprijzen kon dat niet en was de tweede ontvanger inclusief maar was de prijs iets hoger.  Als de de tweede ontvanger niet gebruikt kan je die beter stopzetten.

Reputatie 7

Als de de tweede ontvanger niet gebruikt kan je die beter stopzetten.

Tenzij je het opnemenpakket wilt behouden want dan ben je toch evenveel kwijt als met 2 TV ontvangers.