Ik heb 26 december een nieuw abonnement bij KPN afgesloten (het oude vervalt in februari). Ik kreeg daarvan per mail een bevestiging met de toezegging dat “we direct voor u aan de slag gaan”. Medio januari heb ik een mail gestuurd aan KPN, met de vraag wanneer ik wat te horen krijg over de ingangsdatum van mijn nieuwe contract, maar daarop niets gehoord. Vorige week woensdag 15/1 gebeld met KPN om te vragen wanneer mijn nieuwe contract in gaat. De meneer aan de telefoon kon mij dat niet vertellen. Volgens hem kon ik niet in aanmerking komen voor dat nieuwe contract omdat ik al een bestaande klant was. Raar, want ik had een bevestiging ontvangen. De meneer (zijn naam zal ik hier niet noemen) adviseerde me om een mail te sturen waarop dan gereageerd zou worden. Het adres was noreply@kpn.com. Op mijn vraag of de mail dan wel gelezen zou worden, antwoordde hij bevestigend. Tot op heden nog geen antwoord gehad.
Wat is er met KPN aan de hand?
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel