Beantwoord

kpn chat tot 22 uur te bereiken???

  • 18 oktober 2019
  • 12 reacties
  • 204 keer bekeken

mm dat is nogal een bummer, ook geen bericht van gehad in een nieuwsbrief. ik kwam erachter, wilde vragen of husselen voor mijn voordelen had, toen werkte chat nog wel, sprak met ene emilio, maar die antwoorde niet.

ws was men net aan het omzetten.

vond dit nu net een pluspunt van kpn, ook in de nacht kan men vragen hebben of internet oid het niet doen, nu moet ik bellen.mm ik stotter en bellen gaat van mijn bundel af , chatten niet.

dacht eerst misschien hier gebruik operea met adblokker en vpn, kon zijn dat die geupdate had.

zou ook graag op de hoogte worden gesteld, waarvoor is anders een nieuwsbrief als nieuws niet wordt doorgegeven:rage: wacht op jullie antwoord

icon

Beste antwoord door Joran 18 oktober 2019, 13:02

Hey@erikje2014, dit klopt inderdaad. Tussen 22:00 - 00:00 en 07:00 - 08:00 is er geen livechat meer. Tussen 00:00 - 07:00 wel weer, dan neemt het 24/7 team dit over. De telefonische helpdesk is overigens nog wel te bereiken. 

 

Het is overigens niet de bedoeling dat de verbinding tijdens een chat wordt verbroken. Heb je inmiddels duidelijkheid gekregen? Of kan ik je anders helpen?

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +10

De meeste mensen willen 's nachts gewoon slapen. Dat geldt ook voor KPN medewerkers...

behalve mensen die nacht dienst hebben, die willen als het rustig ook welles een fimpje kijken nick:neutral_face:  en voor je info hebben 24 uurs economie,wat zou je zeggen als vannacht je telefoon uitvalt, en dan iemand die je dierbaar is overlijd omdat men s´nachts willen slapen, effe verder denken nick:kissing: zou er nog een nachtje over slapen als ik jou was ipv met een mening te komen.

als ik nachtdienst heb gehad, kan ik buurman ook niet verbieden, de rest van bieten oogst binnen te halen omdat ik wil slapen.ik geef alleen feiten weer, geen mening,vraag alleen en om een feitelijke motivatie van kpn , niet om een mening, dat mensen slapen willen is geen reden

Reputatie 7
Badge +10

Fijn dat je je eigen reactie als antwoord gemarkeerd hebt, dan kan dit topic gesloten en vergeten worden.

Fijn dat je je eigen reactie als antwoord gemarkeerd hebt, dan kan dit topic gesloten en vergeten worden.

dacht het niet

zal wel praten met mensen die echt verstand hebben, dit lijkt op spotnet zeikers.

komt wel goed. en ja ga jij maar slapen

@erikje2014 goed dat je je meldt op het forum! Webcare leest mee en zal reageren op je topic.

 

Succes! 🙂

Reputatie 7
Badge +28

Hey@erikje2014, dit klopt inderdaad. Tussen 22:00 - 00:00 en 07:00 - 08:00 is er geen livechat meer. Tussen 00:00 - 07:00 wel weer, dan neemt het 24/7 team dit over. De telefonische helpdesk is overigens nog wel te bereiken. 

 

Het is overigens niet de bedoeling dat de verbinding tijdens een chat wordt verbroken. Heb je inmiddels duidelijkheid gekregen? Of kan ik je anders helpen?

kijk laatste is waar ik wat aan heb,zou handig zijn als men dat op site vermeldt.

maar bedankt voor de reacties meeste dan :wink:

maar moet mededelen, het is nu 00.53 en geen chat, ook niet ingelogd, zal andere browser proberen, maar denk niet dat het zal helpen

ja krijg nu bezet, onder edge, gaat voouit, vraag me alleen af waarom iets veranderen wat goed werkt,

maarja was iemand hier die zei mensen willen slapen..:zipper_mouth:

en ja kan ze nu bellen voor storingen ed, gestoord ervan worden zal  er niet onder vallen denk ik:smile: , wil gewoon contact op tijd wanneer ik pc op start, tenslotte schreef men vandaag abbo af ipv de 21e. het zijn die dingen die voor ergenis zorgen of zoals zenders die verdwenen,waar kpn tendele niets aan kon doen das waar, als een zender besluit met uitzenden in europa, maar ik kan me niet onttrekken  aan idee dat ik steeds meer betaal voor minder, nu ook de service, waar een goed bedrijf het juist van moet hebben. had en heb bedrijf in high end audio en ook chat functie, iemand reageert wel hetzij ik of iemand anders en wordt gewaardeerd door klanten. je geeft tenslotte niet zomaar paar duizend euro uit voor speakers oid. en ik merkte dat meeste mails vaak na 22,00 uur kwamen  een film gezien, niet tevreden met wat ze hadden,dus vragen hadden. dus chat opgezet.

en dan heb ik een klein zaakje wel gespecialiseerd, maar dan mag ik toch van kpn verwachten, die al zeker sinds 1994 zo ongeveer internet  hebben, ze wat slimmer zijn. werd zelf toendertijd opgebeld door medewerkster, uw telefoon rekening is nu 600 gulden, ja en, maar wel effe  belletje, dat is service. tuurlijk ik kan overstappen naar ziggo, maar mijn indisich niet zo goed, heb het een jaar gehad steeds gedoe op laatst had ik 4 mediaboxen. en er zijn andere koper aanbieders meeste gaan over kpn netwerk of zijn van kpn, dus schiet ook niet op.

ben wel tevreden met netwerk, maar de service, was net iets waar ik wat aan had.

oke zal wel dom antwoord krijgen pc eerder opstarten van iemand.:disappointed:

vragen worden nu hier gesteld omdat chat er niet is zoals eerder en men weet nu hoe ik reageer op domme antwoorden.

nu geef ik es een mening, ipv dat ik zeg, men hier en kpn had geen antwoord op traag youtube downloads wel normale snelheid, bleek dus dat men overstapte naar ipv 6 en dus als je dat uitzette, gewoon ipv 4 gebruikte, geen last, heeft kwartjaar geduurd voor ik erachter was, niemand hier  had een oplossing, ook kpn zelf niet. en deelde het hier. dat ben ik.

ik deel van alles op spotnet /newsgroepen of torrent en dan weer mensen weet wachtwoord niet of heb geen ondertiteling,nee leer het zelf  te doen of lees goed. en  oo zou mooi zijn als kpn ook de newsservers van xs4all zou gebruiken

lang bericht van me, dus ga me niet vermoeien met berichten zoals nicky deed

groetjes                          

Reputatie 7
Badge +28

Dat is een heel verhaal :wink:

 

De wijziging van de openingstijden is net nieuw, ik denk dat dat nog duidelijker vermeld gaat worden. Ook 's ochtends tussen 07:00 - 08:00 is er op dit moment geen bezetting. Ik weet niet of dit permanent is, ik hoop dat we weer terug gaan naar 24/7. 


Jammer dat je het gevoel krijgt meer te betalen voor minder. Het klopt wel dat prijzen langzaam wat hoger worden. Deels door inflatie maar ook door investeringen aan het netwerk, denk aan de hernieuwde focus op de uitrol van glasvezel. Het aanbod blijft over het algemeen wel hetzelfde of beter. Zie bijvoorbeeld de wijzigingen van dit jaar: [url=https://forum.kpn.com/internet-9/wijzigingen-kpn-zenderaanbod-en-prijzen-2019-470490]Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019[/url]. 


Je kunt natuurlijk altijd terecht op het forum. Vanuit KPN zijn we hier niet 24/7 maar de gebruikers natuurlijk wel :slight_smile:

bedankt joran en ja idd voel ik me een beetje buiten gesloten, oke woon in buiten gebied, dus dekking tja krijg sms, u bevind zich in duitsland op terug weg van de benzinepomp, moet ergens op besparen.

en ja je hebt gelijk, terug naar 24/7 is ook duidelijker voor de klanten, is al gebleken:rofl:

en ik weet dat kpn kijkt naar kijk gedrag en zender aanbod daaraan aanpast, maar laten we wel stellen hoeveel kinder zenders hebben we nu niet. a heb ik geen kinderen en b na het proberen wil ik op zondag een domme oude film zien zoals op amc, behelp me nu met through the wormhole op discovery science,, je moet  je hersenen ook niet  teveel belasten :wink:

ben wel blij met museum tv, jammer dat het kort is, maar zoiets, kpn maakt ook series, dus misschien een combo ervan zoals over 80 jarige oorlog op npo ook, maar dan  beter als rembrand met die pseudo komiek tijl. snap je me

groetjes

Reageer