Beantwoord

KPN comleet

  • 1 April 2019
  • 7 reacties
  • 196 keer bekeken

ik probeer me aan te melden voor kpn compleet, maar dit lukt steeds niet. ik heb internet, tv vast bellen en sim only abo op 1 adres.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 April 2019, 10:57

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @aansluiting niet klaar
Met deze abonnementen zou het moeten lukken.
Webcare kan je hier vast wel mee helpen.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
ik heb alle gegevens ingevuld. hoe krijg ik contact met webcare?
via forum, chat of email? bellen is voor mij nu geen optie namelijk.
Reputatie 7
Badge +21
Ze komen vanzelf vandaag of morgen aan dit topic toe en zullen het gaan beantwoorden @aansluiting niet klaar
Mooi dat je het aangevuld hebt, kunnen ze gelijk beginnen.
ah oke!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @aansluiting niet klaar. Ik kwam dit topic toevallig tegen en heb jouw diensten gelijk laten aanmelden voor de voordelen van KPN Compleet. Je ontvangt een sms zodra de voordelen ingaan. ☺️
Reputatie 7
Badge +21
@aansluiting niet klaar Ik heb nog even naar je vaste internetaansluiting gekeken. Volgens onze test blijkt dat wij de vaste internetaansluiting mogelijk kunnen verbeteren. Ervaar je op dit moment een lagere internetsnelheid, problemen met de internetverbinding of blokkerig TV beeld? Zo ja, laat het mij dan even weten. Ik zal dan voor je uitzoeken of ik een monteur kan aansturen om dit probleem te verhelpen. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Helaas heb je niet meer gereageerd om mijn laatste bericht. Mocht je toch nog problemen ervaren met je vaste internetaansluiting, dan weet je ons te vinden.

Reageer