Beantwoord

KPN compleet

Hallo ,

Heb me woensdag 14 juli al aangemeld voor KPN Compleet,, tot heden nog geen sms of mail gehad dat ik ook daadwerkelijk compleet ben.. Dus nog niet verwerkt, Neem toch aan dat dit niet goed is, daar mag toch nooit 2,5 week over heen gaan? IS er wat mis gegaan, en wanneer wordt het verwerkt. Kan de dubbele mb's data goed gebruiken, en ook de korting op het interactieve tv abbonement.. Kan iemand me svp aanmelden daarvoor?

Alvast dank

GR Mario Smit

icon

Beste antwoord door Marcia_ 31 juli 2015, 14:46

Beste Mario,

Dat duurt inderdaad al even! Graag kijk ik met je mee wat er aan de hand is en hoe we ervoor kunnen zorgen dat jij z.s.m. aangemeld wordt voor Compleet. Kan je mij in een privébericht voorzien van jouw 06-nummer, het andere 06-nummer wat moet worden aangemeld en jullie postcode + huisnummer met de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik je verder helpen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Beste Mario,

Dat duurt inderdaad al even! Graag kijk ik met je mee wat er aan de hand is en hoe we ervoor kunnen zorgen dat jij z.s.m. aangemeld wordt voor Compleet. Kan je mij in een privébericht voorzien van jouw 06-nummer, het andere 06-nummer wat moet worden aangemeld en jullie postcode + huisnummer met de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik je verder helpen. 

Reageer