KPN compleet

• 19 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 258 keer bekeken

Hallo,

Ik woon in Den Bosch en heb aangegeven dat ik KPN Compleet wilde.

Ik heb dit gedaan met het adres van mijn vader (wat ik gewoon Mocht gebruiken) die een abbonement heeft bij KPN met internet en telefoon. Nu is dit volgensmij een probleem want het adres is niet hetzelfde. Ik had voor dit alles nog contact met een KPN medewerker en die zei dat het geen probleem was :D 

Dus ik weet niet wat ik nu nog kan verwachten, wat ik dacht was dat ik dubbel zoveel data zou krijgen en 5.- korting op mijn maandelijkse mobiel abbonement.

Is dit juist? Of heb ik nu pech?

Mvg,

Dylan 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey , 

Welkom op het forum. Ik snap je niet meer! ;)

Jij woont op een ander adres dan je vader en je wilt Compleet worden. Heb jij thuis ook vaste diensten? Zoals hierboven aangegeven wordt, dienen de diensten waar je Compleet mee wilt worden, op hetzelfde adres ingeschreven staan. Als jouw 06-nummer op jouw adres staat en alleen je vader heeft (dus op een ander adres) vaste diensten, kan je deze niet samen aanmelden. 

Stel dat jij een mobiel abonnement hebt, die officieel nog op naam van je vader staat (en dus ook op zijn adres), dan kan je deze wel aanmelden natuurlijk.

Is het je inmiddels duidelijk(er) geworden? Mocht je nog meer informatie willen, laat het me gerust weten hoor!

Reputatie 7
Alle abonnementen moeten op het zelfde adres staan ingeschreven. Alleen dan kun je ze 'Compleet' maken.

Staat jouw abonnement dus niet op het adres van je vader dan kan het niet met die combi.

Overigens kun je tegenwoordig ook al Compleet worden met twee mobiele abonnementen (of meer) van KPN op hetzelfde adres.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Als alle abonnementen niet op hetzelfde adres staan, heb je hoogst waarschijnlijk pech.

Robin

Reageer