Beantwoord

KPN Compleet

  • 2 april 2019
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Hallo,

Sinds 8 maart ben ik overgestapt naar KPN mobiel.
Thuis heb ik al KPN internet en TV en mijn vriendin heeft ook KPN mobiel.
Alleen ik krijg KPN Compleet niet aangemeld via de site.

Groeten Alexander
icon

Beste antwoord door Vikash 3 april 2019, 12:20

Goedemiddag @Alexander_de_Graaf. Welkom op het forum. Wat leuk om te lezen dat je nu ook een KPN Mobiel abonnement bij ons afneemt. Ik heb zojuist het mobiele abonnement toegevoegd aan je KPN Compleet registratie. Ook jouw mobiele abonnement ontvangt vanaf nu de voordelen van KPN Compleet.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Alexander_de_Graaf. Welkom op het forum. Wat leuk om te lezen dat je nu ook een KPN Mobiel abonnement bij ons afneemt. Ik heb zojuist het mobiele abonnement toegevoegd aan je KPN Compleet registratie. Ook jouw mobiele abonnement ontvangt vanaf nu de voordelen van KPN Compleet.
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je hiermee geholpen bent. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer