Beantwoord

KPN compleet

  • 8 April 2019
  • 5 reacties
  • 297 keer bekeken

Hoi,

Ik heb sinds 4 april ook een KPN mobiel abonnement. Daarnaast had ik al KPN internet (glasvezel) thuis. Ik heb het nieuwe 'product' toegevoegd op mijn account, maar zie niet de KPN compleet voordelen (zoals 5 euro korting per maand en dubbele data).

Kunnen jullie me helpen? Dankjewel alvast.

Gr. Deniz
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 April 2019, 09:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Deniz. Welkom op het forum. Wat leuk dat je nu ook een mobiel abonnement afneemt bij KPN. Als je een internet en mobiel abonnement op hetzelfde adres afneemt ontvang je de voordelen van KPN Compleet. Zou je je KPN Forum profielwillen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik voor je uitzoeken waarom dit bij jou niet het geval is.. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Goedemiddag Vikash,

Ik heb het toegevoegd aan mijn profiel.

Gr. Deniz
Reputatie 7
Badge +21
@Deniz. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist contact opgenomen met de KPN Compleet Desk. Zij hebben de KPN Compleet korting opnieuw aangevraagd. Binnen 15 minuten worden de KPN Compleet voordelen actief op het mobiele abonnement.
Dankjewel. Ik heb de bevestiging gekregen dat de korting is geactiveerd.

Gr. Deniz
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Deniz! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!☺️

Reageer