KPN compleet

  • 9 April 2019
  • 2 reacties
  • 249 keer bekeken

Hallo, sinds een week heb ik mijn mobiele abo via KPN. Mijn man zat al bij KPN en we hebben ook KPN thuis. Ik heb al een aantal keer gechat wanneer mijn mb’s verdubbelen en dat de 5 euro korting ook ingaat, dus de KPN compleet actief wordt. Steeds is het of morgen, of aangevraagd, maar ik zie het nog niet in de app. Wanneer gaat het nou in?
petra

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Petra. Welkom op het forum! Wat leuk om te lezen dat je internet en tv ook hebt ondergebracht bij KPN. Ik zal voor je uitzoeken waarom je nog niet alle KPN Compleet voordelen ontvangt. Ik heb daarvoor wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je je naam, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer