Beantwoord

KPN compleet

  • 3 June 2019
  • 3 reacties
  • 1321 keer bekeken

Ik heb nu tot drie keer kon compleet aangevraagd twee keer online een keer telefonisch..elke keer wordt er gezegd dat het geregeld is maar ik heb het nog steeds niet..terwijl ik er al wel een jaar geld op had kunnen besparen...jammer KPN vooral omdat ik verder altijd erg tevreden over jullie was
icon

Beste antwoord door Jokebramlisa 4 June 2019, 17:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jokebramlisa. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je nog steeds geen gebruik kan maken van KPN Compleet voordelen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit laten uitzoeken door onze KPN Compleet Desk. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Volgens mij is het nu opgelost
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels verholpen is. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer