Beantwoord

KPN Compleet

  • 4 August 2019
  • 4 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik heb een compleet pakket thuis (internet, tv, bellen) en een zakelijk mobiel abonnement. Ik heb Foxsports aangevraagd, Kom ik nu in aanmerking voor een gratis toevoeging van Foxsports? Of betaal ik EUR 9,99?
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 August 2019, 10:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @11jan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het hangt er een beetje vanaf op welke manier het zakelijke abonnement is afgesloten. Voornamelijk of het klein zakelijk is afgesloten én of het op hetzelfde factuuradres zijn afgesloten. Alle voorwaarden kan je teruglezen op onze website.

Wanneer je je aangemeld hebt voor KPN Compleet krijg je vanzelf bericht (mail/sms) of het goedgekeurd is en of Fox Sports gratis wordt toegevoegd. Dit kan tot 5 werkdagen duren voordat je dit bericht krijgt.
Reputatie 7
Badge +21
@11jan, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het inmiddels gelukt is? 🙂
Ik heb een compleet pakket thuis (internet, tv, bellen) en een zakelijk mobiel abonnement. Ik heb Foxsports aangevraagd, Kom ik nu in aanmerking voor een gratis toevoeging van Foxsports? Of betaal ik EUR 9,99?
Waarschijjnlijk is het niet klein zakelijk (via werkgever, die betaalt vooruit) en dus ook niet op hetzelfde factuuradres. Omdat ik dit niet heb, kan ik dus blijkbaar niet de mogelijkheid van gratis Foxsports krijgen. Vreemd eigenlijk, ik voldoe ergens ook wel weer aan de voorwaarden. Namelijk tv, internet vast én mobiel bellen via KPN. De mazzel die ik dus heb dat mijn werkgever vooruit betaalt, blijkt dus vette pech te zijn bij KPN. Jammer.
Reputatie 7
Badge +21
@11jan, je voldoet dan inderdaad deels aan de voorwaarden, maar helaas niet in zijn geheel.. Dat is inderdaad zuur, maar daarnaast ook erg mooi dat je werkgever het vooruit wil betalen!

Mocht je echt heel graag Fox Sports erbij, kan je het dus afnemen en ervoor betalen. Je kan ook kijken of het misschien een optie is om een klein mobiel abonnement erbij te nemen. Bijvoorbeeld een abonnement zonder data en 300 minuten/sms'jes voor € 9,00 per maand (inclusief korting en KPN Compleet voordelen). Voor € 14,00 heb je al een abonnement met 4GB data en 300 minuten/sms'jes. Je krijgt dan Fox Sports (nu € 9,99, straks € 12,99) erbij! Maar goed, als je het niet nodig hebt dan is dat natuurlijk niet heel erg voordelig.

Reageer