Beantwoord

KPN Compleet

  • 4 November 2019
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Kan ik een KPN internet, TV en telefoon abonnement afgesloten Juni 2019 uitbreiden met een mobiel met de voordelen van KPN compleet.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 November 2019, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Nee, dat kan niet meer. 

De korting en voordelen van KPN Compleet die je op dit moment ontvangt, blijf je houden zolang je niks wijzigt aan jouw producten. Stap je met één product over naar Hussel? Dan krijg je de Husselvoordelen op het nieuwe product en behoud je je oude voordelen op je oude producten.

Reputatie 7

Hoi @Hermar, welkom op het forum. Leuk dat je met jouw pakket met een mobiel abonnement wilt uitbreiden! Noordzee geeft het al aan, alle abonnementen (vast en mobiel) die na 8 oktober worden afgesloten vallen onder de voorwaarden van kpn Hussel. Ze kunnen wel gecombineerd worden met pakketten met de KPN Compleet voorwaarden, het pakket van de Compleet voorwaarden krijgt dan de Compleet voordelen en het Hussel pakket krijgt de Hussel voordelen.

In dit topic kan je alles lezen over kpn Hussel, wat de pakketten zijn en welke voordelen daarmee mogelijk zijn. Weet je daarmee voldoende?

Wij hebben op 1 juni wegens verhuizing een abonnement afgesloten voor 6 maanden. Nu, na 2 x een klacht ingediend te hebben , sinds vorige week eindelijk’ Glasvezel’. 5 maanden korting gehad terwijl de 1e 3 weken geen telefoon en 5 maanden geen of weinig internet, waardoor TV ook steeds uitviel.

Mijn vraag wordt niet beantwoordt om het abonnement te verlengen met korting omdat ik er geen gebruik van heb gemaakt. Bij klachtendienst kunnen ze voor mij niets betekenen zeggen ze

Wie kan mij hier uitsluitsel over geven????

Bedankt fam Kleefman

*********

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy