Beantwoord

KPN Compleet

  • 5 November 2019
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Tjonge...wat een gedoe als je ergens een klacht over heb.

Nu een forum. 

 

Ben al wkn bezig om een Telfort abb toegevoegd te krijgen bij mijn kpn compleet .

Staat adm gewoon goed..maar de voordelen ho maar…

 

De medewerkers doen hun best hoor...maar ik ben er nu wel klaar mee.

Dam is het weer Telfort...(terwijl t nu KPN is)

Dan is het weer storing..

 

Lekker makkelijk afschuiven, maar de klant is de dupe...geen extra mbmb'sen geen extra korting

 

Maar wel klanten binnen lokken..

Zo zie ik dat dan

 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 9 November 2019, 17:31

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

Hoezo gedoe? Je kan bellen, chatten, serviceformulier versturen en dat bijna allemaal dag en nacht en nog gratis ook. En inderdaad gaat er weleens wat mis. Zeker in de overgangsfase. Hier wordt je altijd goed geholpen. een medewerker reageert doorgaan binnen 48 uur. Heb je je profiel helemaal ingevuld met klantnummer etc?? anders kunnen ze niets.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @MissPoess welkom op ons KPN forum. We proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen. Zou je voor mij kunnen uitleggen wat er precies aan de hand is? Wil je dan ook je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reputatie 5
Badge +7

Hi @MissPoess! Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer