Beantwoord

KPN Compleet

  • 11 November 2019
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Als ik me wil aanmelden bij KPN compleet

en ik vul alle gegevens in en er staat aanmeldinggegevens niet compleetĀ 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 November 2019, 10:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jarno van donkerĀ 

Ā 

Je kunt je niet meer aanmelden voor KPN Compleet. Tegenwoordig is er KPN Hussel.Ā 

Lees hier er alles over en hoe je je daarvoor kunt aanmelden:Ā 

Ā 

https://www.kpn.com/hussel.htm?icid=toptaak-husselcampagne

Ā 

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jarno van donker. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw abonnementen aan te melden voor de voordelen van KPN Compleet. Als je een Hussel-abonnement afneemt, dan is het niet mogelijk om deze diensten aan te melden voor KPN Compleet. Zoals Noordzee al aangeeft. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummers achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een bericht achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

HoiĀ @Jarno van donker. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw abonnementen aan te melden voor de voordelen van KPN Compleet. Als je een Hussel-abonnement afneemt, dan is het niet mogelijk om deze diensten aan te melden voor KPN Compleet. Zoals Noordzee al aangeeft. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummers achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een bericht achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan lees ik het graag.Ā 

Reageer