Vraag

kpn compleet

  • 22 November 2019
  • 4 reacties
  • 189 keer bekeken

Kunnen jullie mij uitleggen waarom ik dit pakket niet kon behouden?
Wij zitten nu bij Solcon, een maatschappij 100% van jullie.
Wij worden nu op extra kosten getrakteerd, ik had graag KPN compleet met alle voordelen daaraan behouden🙄.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@sjonniebucket Ik begrijp dat er een aantal van je KPN compleet voordelen zijn vervallen omdat je over bent gestapt naar Solcon. Het klopt inderdaad dat Solcon een dochteronderneming is van KPN. Solcon is echter een zelfstandig opererende provider. Voor Solcon geldt echter niet wat bijvoorbeeld voor XS4ALL en Telfort wel geldt. Bij Telfort en XS4ALL is het te combineren, bij Solcon geldt dit helaas niet. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat je kosten nu hoger zijn, hier kan ik alleen niets aan veranderen. 

Reputatie 7
Badge +15

@sjonniebucket Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +28

Kunnen jullie mij uitleggen waarom ik dit pakket niet kon behouden?
Wij zitten nu bij Solcon, een maatschappij 100% van jullie.
Wij worden nu op extra kosten getrakteerd, ik had graag KPN compleet met alle voordelen daaraan behouden🙄.

Als je eenmaal KPN Compleet hebt, kun je dit pakket gewoon behouden. Je was niet verplicht om over te stappen naar KPN Hussel of in jouw situatie naar Solcon. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Kunnen jullie mij uitleggen waarom ik dit pakket niet kon behouden?
Wij zitten nu bij Solcon, een maatschappij 100% van jullie.
Wij worden nu op extra kosten getrakteerd, ik had graag KPN compleet met alle voordelen daaraan behouden🙄.

Als je eenmaal KPN Compleet hebt, kun je dit pakket gewoon behouden. Je was niet verplicht om over te stappen naar KPN Hussel of in jouw situatie naar Solcon. 

 

Nou... hier in de regio zijn ze bezig met glasvezel, daarop komt straks solcon beschikbaar, en niet KPN. Misschien is bij topicstarter ook wel zoiets de reden van de overstap.

En je kunt wel zeggen dat solcon een zelfstandige provider is, maar de emailadressen blijven wel behouden. Dus zo zelfstandig is het nou ook weer niet.