Beantwoord

KPN compleet

  • 25 November 2019
  • 6 reacties
  • 291 keer bekeken

Mijn dochter’s abonnement loopt bij haar huidige provider bijna af. Ze wil graag een nieuw abonnement afsluiten met een nieuwe telefoon. Ook met nummerbehoud.

Ik heb thuis KPN compleet met al 2 huisgenoten. Ook Xs4all internet.  Mijn dochter woont in co-ouderschap om de week bij mij, maar staat officieel ingeschreven op het adres van haar moeder. Kan zij wel bij mij op het KPN compleet abonnement komen? Dat alle correspondentie dan op mijn adres komt is prima. Ik hoor het graag.

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 December 2019, 19:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Compleet bestaat niet meer voor nieuwe abonnementen. Er is nu hussel. Wat feitelijk tot gevolg heeft: geen dubbele data. Heeft u zich hier al in verdiept?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @PeterHbrs Welkom op ons Forum! 
In de voorwaarden van zowel KPN Compleet als KPN Hussel staat vermeld dat een huishouden bestaat uit alle mensen die wonen op een hetzelfde adres. Het is belangrijk dat het factuur adres gelijk is. Dan wordt je dochter gewoon toegevoegd aan jullie ‘compleet’ registratie. 

Als je een abonnement voor haar afsluit op jullie eigen adres (maximaal 10 mobiele producten) dan is er geen probleem. 
KPN Hussel heeft inderdaad andere voordelen dan KPN Compleet.

De informatie die voor jou belangrijk is:

  • €5,00 -€7,50 euro korting op het abonnement afhankelijk van het abonnement,
  • onderling gratis bellen,
  • MB's delen.

Je kan 3 maanden voor de einddatum van het contract bij de latende provider overstappen. Zorg ervoor dat je bij nummerbehoud het nummer doorgeeft aan ons, dan pakken wij hem af. Vaak heb je 1 maand opzegtermijn, in een bevestigingsmail ontvang je de datum waarop het simkaartje bij KPN actief wordt. 

Ik hoop dat dit lange verhaal een beetje duidelijk is en je van alle informatie voorziet. Zo niet, dan hoor ik dat natuurlijk graag. 

Fijne dag!

Reputatie 7
Badge +17

@PeterHbrs We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reputatie 7
Badge +28

@PeterHbrs 

Best wel een ingewikkelde materie. Het komt erop neer dat jullie dochter wel gaat meedraaien in jullie bestaande KPN-Compleet-familie"groep". Maar dat zij zelf onder KPN Hussel valt. 

Want : 

Schaf je een nieuw abonnement aan, of verleng je je abonnement dan krijg je Hussel voordelen op dit nieuwe abonnement. Met de overige producten die al op je adres aanwezig waren gebeurt niets. Had je al voordelen op de andere producten dankzij KPN Compleet, dan behoud je dat voordeel totdat je ervoor kiest om bij KPN weg te gaan of te verlengen naar de Hussel abonnementen.

Concreet houdt dit in : 

 

Voor jou en je huidige twee huisgenoten geldt : 

€ 5,00 korting per maand
Heb je meerdere mobiele abonnementen op één adres? Dan krijg je 5 euro mobiel korting op elk mobiel KPN-abonnement op jouw adres. (of € 7,50 bij het 20GB abonnement)

Onderling MB’s delen
Heb je MB's over, en heeft iemand anders tekort? Deel dan je MB's met iedereen met een KPN-abonnement op hetzelfde adres.


Gratis onderling bellen
Heb je meerdere KPN-nummers op één adres? Dan kun je met deze nummers in Nederland onbeperkt gratis met elkaar bellen (maximaal 10 vaste/mobiele nummers).

 

En….

Dubbel zoveel data en minuten/sms
Combineer je mobiel met producten voor thuis, dan krijg je een verdubbeling van je MB's en belminuten. De verdubbeling geldt voor alle KPN abonnementen op hetzelfde adres.

 

Dit laatste voordeel gaat dus niet voor jouw dochter gelden, aangezien zij KPN Hussel gaat krijgen bij een nieuw abonnement. De eerste drie voordelen gaat ze wel ontvangen. 

Dank voor de antwoorden.

Mijn dochter krijgt een 0 GB bundel.

En ik ga een deel van mijn 100GB met haar delen. Ik heb meer dan genoeg.

De andere voordelen (korting, onderling bellen en GB's delen kan dus wel). Precies wat ik wil!

Reputatie 7
Badge +17

@PeterHbrs Goed om te horen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. :thumbsup_tone2:

Reageer