Beantwoord

KPN Compleet

  • 15 February 2020
  • 17 reacties
  • 264 keer bekeken

Reputatie 1

@admin KPN compleet aangevraagd. Zou binnen2 werkdagen actief zijn. Wacht nu 4 dagen maar zie nog geen extra’s...?

icon

Beste antwoord door Nadia 21 February 2020, 13:22

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Edzedevries 

Heb je jouw abonnement ook al aangemeld voor de voordelen via de aanmeldpagina? Zo ja, dan raad ik je aan om het adres van je mobiele abonnement en de vaste diensten te controleren.  Komt dit adres overeen? Zo nee, dan raad ik je aan om te bellen met 0800-0402. Ze kunnen het adres dan aanpassen en dan kom je voor de voordelen in aanmerking! 

Mocht dit ook goed staan, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en het 06-nummer waar het om gaat? Dan kijkt een moderator hoe de vork in de steel steekt. 

Reputatie 1

Profiel is bijgewerkt 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Edzedevries, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Als ik meteen de gegevens erbij pak dan zie ik een KPN Compleet registratie op 11-02-2020. Hierbij is het vaste abonnement meegenomen en twee mobiele nummers (eindigen op 70 en 65). Dus als ik het zo bekijk, is het aanmelden gelukt. Het duurt soms wel iets langer voordat je dit terugziet in MijnKPN, maar inmiddels zou het wel zichtbaar moeten zijn! De € 5,00 korting en de optie om MB's te delen. Wil je dit even controleren?

In het systeem staat het in ieder geval goed, dus volgens mij is het dan opgelost. Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 1

@Susan_ MB’s delen kan ik idd. Maar ik heb gelezen dat als ik mee aanmeldde voor KPN compleet ik dubbele MB’s zou krijgen….? En een extra zenderpakket (maar deze alleen als je ook vaste telefonie hebt, begreep ik). Hoe zit dat dan precies? Bvd.

Reputatie 7
Badge +28

@Edzedevries 

In onderstaand overzicht staat een kort overzicht van de voordelen van KPN Compleet (en ook het huidige KPN Hussel) 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Dubbele MB's zijn bij  jou dus inderdaad inbegrepen. (Bij KPN Hussel juist weer niet) 

Het is niet persé noodzakelijk om ook vaste telefoon te hebben om in aanmerking te komen voor een extra zenderpakket. Internet + Interactieve TV is dan voldoende. Dit is de voorwaarde : 

Een gratis zenderpakket naar keuze
Als je Interactieve TV hebt van KPN, dan kies je met KPN Compleet voor een gratis extra zenderpakket. Je kan kiezen uit het Pluspakket of FOX Sports. Ben je uitgekeken, is het sport seizoen afgelopen of juist begonnen, en wil je wisselen? Dat kan. Iedere kalendermaand mag je gratis wisselen van extra zenderpakket. Dit kan eenvoudig via je afstandsbediening of via MijnKPN app.

 

Heb je nog meer vragen?: 

Alles wat je wilt weten over KPN Compleet : 

https://www.kpn.com/compleet/service.htm

 

 

 

Reputatie 1

@Noordzee bedankt voor je bericht. Dus als ik het goed begrijp, zou ik dubbele MB’s moeten hebben en een extra zender pakket….? Beide niet zichtbaar. Niet in de app, niet via MijnKPN en ook niet via het menu van de tv/ontvanger. Of ben ik te ongeduldig…. 🤔

@Susan_ 

Reputatie 7
Badge +28

Het lijkt er dan op dat je overgezet bent naar KPN Hussel i.p.v. KPN Compleet. Maar aan de andere kant ziet Susan in de administratie wel KPN Compleet staan. 

 

Dat is raar ! 

(Ik kan daar verder niets over zeggen, het wachten is inderdaad op Susan.)

Reputatie 1

@Susan_  ?

Reputatie 7

Hallo @Edzedevries, bij afwezigheid van Susan neem ik het even over. Ik zie dat er op jouw adres twee mobiele Hussel abonnementen geregistreerd staan: Hussel 2 GB en onbeperkt bellen/sms. Je ontvangt hiervoor de Hussel voordelen, zoals in het overzicht dat Noordzee hier heeft gepost :)

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

https://www.kpn.com/compleet/service.htm

Een verdubbeling van je MB's en gratis zenderpakket is alleen verkrijgbaar wanneer je KPN Compleet voordeel hebt. Je Hussel voordelen zijn correct geregistreerd. 

Reputatie 7
Badge +28

Precies wat al vermoedde. Je hebt dus nu KPN Hussel.

Sinds begin oktober (2019) is het niet meer mogelijk om je aan te melden voor KPN Compleet, tenzij je al eerder in aanmerking kon komen voor de voorwaarden van KPN Compleet. Ook als je nu b.v. een mobiel abonnement verlengt, wordt je mobiel abonnement automatisch een KPN Hussel Abonnement.  

Wil je meer weten over KPN Hussel? In dit topic staat van alles beschreven: 

https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-introduceert-kpn-hussel-internet-mobiel-tv-entertainment-en-meer-altijd-op-jouw-manier-480667

 

 

Reputatie 1

Helder. Maar waarom laten jullie me dan aanmelden voor KPN Compleet terwijl dit dus niet meer ‘kan’ 🤔. 
 

Reputatie 7
Badge +28

Ja, dat is best wel wat onduidelijk Dat ben ik helemaal met jou eens. 

Op het moment dat jij jezelf aanmeldt voor de voordelen, wordt bekeken of je in aanmerking komt voor KPN Compleet of KPN Hussel. 

De vermelding over de verschillen tussen KPN Compleet en KPN Hussel zou inderdaad wel wat duidelijker vermeld mogen worden op de website. Nu geeft dat best vaak verwarring. Zelf ervaren KPN-medewerkers gaan hier nog wel eens de mist mee in. 

Het zou ook mooi zijn als je na de administratieve verwerking van jouw verzoek een bevestiging zou ontvangen van hoe je voordelen geregistreerd staan bij KPN. Mogelijk kan @Nadia dit nog eens aanzwengelen in de KPN-organisatie?  

Reputatie 7

Het zou ook mooi zijn als je na de administratieve verwerking van jouw verzoek een bevestiging zou ontvangen van hoe je voordelen geregistreerd staan bij KPN. Mogelijk kan @Nadia dit nog eens aanzwengelen in de KPN-organisatie?  

Je bedoelt zoiets:

Die heeft @Edzedevries op 11 februari van ons ontvangen per mail ;)

Reputatie 7
Badge +28

OK Nadia, dat is een hele duidelijke bevestiging. :thumbsup_tone3:

Nu alleen nog een wat duidelijkere omschrijving op de website over de verschillen voor het aanmelden van KPN Compleet en KPN Hussel. 

Nu kun je je voor KPN Compleet aanmelden op deze pagina : 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Daar staat dus al hussel in. Is al verwarrend. De voorwaarden van KPN Compleet staan dan vermeld in een te laden PDF-je.

Maar goed, mogelijk komt het aanmelden voor KPN-Compleet niet meer zo vaak voor en is het mosterd na de maaltijd. 

 

Reputatie 7

Ik snap dat het ingewikkeld is. Maar duidelijker dan dit wordt het niet. De verwarring zit 'm nu vaak dat je twee voordelen (Compleet & Hussel) hanteert. Bestaande abonnementen en nieuwe, óf een combinatie daarvan. Dat is nu eenmaal zo. Dat zal met de tijd vervagen en overgaan naar 1 voordeelstructuur: kpn Hussel

Vuistregel: KPN Compleet voordeel blijf je houden zolang je het abonnement niet vernieuwt (verlengt). Dus de ‘oude’ abonnementen.
Alle nieuwe abonnementen krijgen kpn Hussel voordeel.  

Maar goed, mogelijk komt het aanmelden voor KPN-Compleet niet meer zo vaak voor en is het mosterd na de maaltijd. 

Exact dat. Dan is het juist verwarrend dat je als nieuwe klant uitgebreid informatie krijgt over Compleet, terwijl die niet voor jou van toepassing is. :expressionless:  

Reputatie 1

Die bevestigingsmail heb ik idd gehad. Maar ik wist al wel dat ik Hussel had, ik kon me aanmelden voor KPN compleet dus heb die mail ter kennisgeving aangenomen. In de app kreeg ik de melding dat ik me kon aanmelden voor extra’s. Vervolgens kwam ik uit op een pagina waar ik me kon aanmelden voor KPN compleet dus daar keek ik naar. In het eerste antwoord van Susan staat ook dat ik me heb aangemeld voor KPN compleet:

“Als ik meteen de gegevens erbij pak dan zie ik een KPN Compleet registratie op 11-02-2020. Hierbij is het vaste abonnement meegenomen en twee mobiele nummers (eindigen op 70 en 65). Dus als ik het zo bekijk, is het aanmelden gelukt. Het duurt soms wel iets langer voordat je dit terugziet in MijnKPN, maar inmiddels zou dit wel zichtbaar moeten zijn!” 
 

Hierin staat niet dat ik niet meer voor KPN compleet in aanmerking kom maar alleen voor Hussel. Dus het is toch niet heel gek dat ik de verwachting had nog van KPN compleet gebruik te kunnen maken…. Zorg er nu dan voor dat op de pagina van het aanmeldformulier duidelijk staat dat je je voor Hussel aanmeld en niet voor compleet (bij een nieuw abonnement of een verlenging).

Reputatie 7

Die bevestigingsmail heb ik idd gehad. Maar ik wist al wel dat ik Hussel had, ik kon me aanmelden voor KPN compleet dus heb die mail ter kennisgeving aangenomen. In de app kreeg ik de melding dat ik me kon aanmelden voor extra’s. Vervolgens kwam ik uit op een pagina waar ik me kon aanmelden voor KPN compleet dus daar keek ik naar. In het eerste antwoord van Susan staat ook dat ik me heb aangemeld voor KPN compleet:

“Als ik meteen de gegevens erbij pak dan zie ik een KPN Compleet registratie op 11-02-2020. Hierbij is het vaste abonnement meegenomen en twee mobiele nummers (eindigen op 70 en 65). Dus als ik het zo bekijk, is het aanmelden gelukt. Het duurt soms wel iets langer voordat je dit terugziet in MijnKPN, maar inmiddels zou dit wel zichtbaar moeten zijn!” 
​​​​​

Aaah, ik snap het, @Edzedevries. Je hebt gelijk. Behoorlijk verwarrend zo. Dank voor je toelichting. Susan was hier net iets te enthousiast en heeft per ongeluk Compleet genoemd. Dat had kpn Hussel moeten zijn. Sorry voor het ongemak. Ik hoop dat het nu goed is overgekomen :)

Reageer