Beantwoord

KPN Compleet: dubbel data ontbreekt na verlenging

  • 19 October 2020
  • 8 reacties
  • 200 keer bekeken

wij hebben al jaren Alles Thuis en 2x mobiel abonnement bij KPN.  Met ook de voordelen van KPN Compleet, waaronder dubbel zoveel data.

Recent (2e kwartaal 2020) heeft mijn vrouw haar abonnement bij KPN verlengd met een nieuw toestel. Sindsdien zie ik de Compleet-korting niet meer terug en ook niet de verdubbeling van de data.

Begin deze maand heb ik ook mijn eigen abonnement bij KPN verlengd, mede rekenend op verdubbeling van data. In de winkel (Telecombinatie) wordt dit ook allemaal bevestigd.  Nu lees ook van alles over de overgang van KPN Compleet naar KPN Hussel, waarbij een aantal voordelen vervallen.  O.a. geen verdubbeling van Data meer. 

Klopt dit allemaal? Zo ja, dan voel ik mij toch op een slinkse manier verleid tot een verlenging van een contract waar ik niet op gerekend had. Ik baal ervan dat ik op deze manier achter moet komen.

Maar vooral hoop ik dat ik het helemaal verkeerd begrepen heb. Ik hoor graag van KPN.

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 October 2020, 20:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dubbele data bestaat in ieder geval niet meer bij Hussel. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Willem van Bremer ,

Er is duidelijk ergens iets misgegaan bij jullie.  

Vaak is KPN Hussel minder aantrekkelijk dan KPN Compleet. Vaak is dan niet verlengen een betere keuze. Het oude abonnement kan dan gewoon ongewijzigd doorlopen.  

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen: Bij de goedkoopste abonnementen is de korting onlangs gewijzigd naar 2,50 korting. 

Reputatie 7
Badge +28

@Willem van Bremer

Is het zo al wat duidelijker? Wil je dat een moderator van KPN even voor jullie gaat kijken?

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Ik heb mijn gegevens in het profiel gecompleteerd.

Duidelijker is het inmiddels wel. Met de voordelen van Compleet heb ik mij laten verleiden om Alle diensten bij KPN af te nemen. Nu ik eenmaal bij KPN deze diensten afneem worden de voordelen weer afgeknepen. Op zoek naar en vergelijken met andere providers is dan mijn volgende stap. Ik sta open voor een contact met een kpn-moderator.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Willem van Bremer, bedankt voor je bericht!

Op 8 oktober 2019 hebben wij KPN Hussel geïntroduceerd. Bij deze nieuwe abonnementen horen ook nieuwe voordelen. @Noordzee heeft deze al heel mooi op een rijtje gezet voor je. Deze voordelen zijn gelijk voor iedere klant met abonnementen van na 8 oktober 2019.

Bij een verlenging betekent dit dat je niet meer de oude KPN Compleet, maar de nieuwe Hussel voordelen krijgt. De dubbele data is hiermee komen te vervallen, maar de korting zou je nog steeds wel moeten ontvangen. Voor de zekerheid heb ik dit voor je gecontroleerd. De korting staat bij ons in het systeem actief. Misschien dat de naam voor verwarring zorgt. De korting heet nu namelijk ‘Hussel Mobiel korting’.

Hoewel ik het spijtig vind om te lezen dat de medewerkers van Telecombinatie jou verkeerd hebben voorgelicht, ben ik bang dat ik de situatie niet anders kan maken.

Ik hoop dat je desondanks tevreden bent over jouw KPN diensten.

Reputatie 7
Badge +28

@Willem van Bremer 

Kunnen wij je nog ergens mee helpen? 

 

Neen, dank je wel @Noordzee. Het is mij nu wel duidelijk. Leuk dat kpn hoopt dat ik ondanks alles tevreden ben, maar dat is nu natuurlijk niet echt realistisch. Maar de wereld vergaat niet hoor😜

Reputatie 7
Badge +28

OK, graag gedaan. :thumbsup_tone3: