Vraag

Kpn Compleet

  • 26 November 2020
  • 9 reacties
  • 116 keer bekeken

Hallo Kpn. 

 

Toen ik bij jullie kpn compleet heb aangeschaft, heb ik bij jullie gekozen voor fox sports. Dit zou dan gratis worden (kpn tv + mobiel) Nu zie ik dat ik al maanden (hoever ik terug kan kijken) 12 euro betaal voor fox sports. Ik zie dat mijn extra voordeelpakket is veranderd naar het pluspakket. Dit heb ik zelf nooit zo ingesteld. Hoe zit dit precies? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @SjoerdSt, welkom op het KPN forum.

Bij KPN compleet kun je de keuze maken tussen of het Fox Sports pakket gratis, of het Pluspakket gratis. Wanneer beiden op de factuur aan staan wordt de korting maar over een pakket gerekend, voor het andere pakket blijf je betalen. Als je geen gebruik wilt maken van het pluspakket kun je deze via MijnKPN uitzetten en het Compleet voordeel omzetten naar gratis Fox Sports. Ik kan het prijsverschil helaas niet met terugwerkende kracht vergoeden. Ik hoop dat ik je vraag zo heb beantwoord. Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag. 

Zoals ik al aangegeven had heb ik toendertijd gekozen voor fox sports. Dit was mijn enige reden om voor kpn te kiezen. Nu blijkt dus dat ik al een ontzettend lange tijd het plus pakket heb ipv het fox pakket. Terwijl ik dit zelf nooit heb veranderd. 

 

Groetjes van een ontzettend teleurgestelde klant. 

Reputatie 7
Badge +24

Als u uw profiel invult …

https://forum.kpn.com/settings/profile

... dan kan @Hanna_ het misschien wel voor u goed instellen, zodat het vanaf nu is zoals u het hebben wilde.

Dat heb ik al gedaan toen ik er zelf achter kwam dat het plus pakket aanstond ipv het fox pakket. Daarna ben ik hier terecht gekomen.

Ben serieus aan het denken om naar een andere provider te gaan. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Nick83, ik ben uiteraard altijd bereid om te helpen wanneer een klant er niet uit komt! :smile: Echter zijn dit soort wijzigingen over het algemeen vrij eenvoudig zelf door de klant uit te voeren. Het handigste is dan ook dat de klant dit zelf doet. 

Reputatie 1

Hoi @SjoerdSt, welkom op het KPN forum.

Bij KPN compleet kun je de keuze maken tussen of het Fox Sports pakket gratis, of het Pluspakket gratis. Wanneer beiden op de factuur aan staan wordt de korting maar over een pakket gerekend, voor het andere pakket blijf je betalen. Als je geen gebruik wilt maken van het pluspakket kun je deze via MijnKPN uitzetten en het Compleet voordeel omzetten naar gratis Fox Sports. Ik kan het prijsverschil helaas niet met terugwerkende kracht vergoeden. Ik hoop dat ik je vraag zo heb beantwoord. Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag. 

Dit is nu toch tijdelijk anders? Je kunt nu toch 3 maanden gratis een extra zenderpakket nemen? Ook als je al een extra zenderpakket als Fox Sports (volgend jaar ESPN) hebt.

Reputatie 7
Badge +24

Dit is nu toch tijdelijk anders? Je kunt nu toch 3 maanden gratis een extra zenderpakket nemen? Ook als je al een extra zenderpakket als Fox Sports (volgend jaar ESPN) hebt.

Bij iemand die al FOX Sports heeft word nu niet FOX Sports automatisch gratis ofzo. 

Dit is nu toch tijdelijk anders? Je kunt nu toch 3 maanden gratis een extra zenderpakket nemen? Ook als je al een extra zenderpakket als Fox Sports (volgend jaar ESPN) hebt.

Bij iemand die al FOX Sports heeft word nu niet FOX Sports automatisch gratis ofzo. 

Fox sports zou bij mij al jaren gratis moeten zijn. Ik heb extra een compleet abonnement gekozen voor fox sports. Nu blijkt dus dat kpn ineens mijn keuze voor fox heeft veranderd in het plus pakket. Daar gaat deze hele discussie om. Ik heb het ondertussen zelf al veranderd natuurlijk, maar ik verwacht toch zeker wel een soort van compensatie. Dit heeft me ontzettend veel geld gekost

 

Ik kwam er toevallig achter toen ik mijn abonnement wilde upgraden met sneller internet, maar nu ben ik zelfs aan het denken om weg te gaan bij kpn. 

Badge +12

Dit is nu toch tijdelijk anders? Je kunt nu toch 3 maanden gratis een extra zenderpakket nemen? Ook als je al een extra zenderpakket als Fox Sports (volgend jaar ESPN) hebt.

Bij iemand die al FOX Sports heeft word nu niet FOX Sports automatisch gratis ofzo. 

Fox sports zou bij mij al jaren gratis moeten zijn. Ik heb extra een compleet abonnement gekozen voor fox sports. Nu blijkt dus dat kpn ineens mijn keuze voor fox heeft veranderd in het plus pakket. Daar gaat deze hele discussie om. Ik heb het ondertussen zelf al veranderd natuurlijk, maar ik verwacht toch zeker wel een soort van compensatie. Dit heeft me ontzettend veel geld gekost

 

Ik kwam er toevallig achter toen ik mijn abonnement wilde upgraden met sneller internet, maar nu ben ik zelfs aan het denken om weg te gaan bij kpn. 

Ik snap even iets niet...je krijgt toch facturen en/of kun inloggen bij MijnKPN? Vanuit KPN ligt er een informatieplicht hoe een factuur is opgebouwd. Daar voldoet KPN aan, maar je zult zelf ook actie moeten ondernemen. Ik controleer altijd facturen. Van wie ik ze ook krijg en of het automatisch gaat of niet. Dat lijkt me logisch (of ben ik zo gek om dat te doen...)

Het zal lastig (wellicht zelfs onmogelijk) zijn om te achterhalen wie dat de switch van Fox Sports naar het Pluspakket heeft uitgevoerd. Normaliter kan dat alleen gebeuren als de klant dat zelf doet of hiervoor een verzoek heeft ingediend. 

Je zegt dat het je geld heeft gekost maar dat is maar gedeeltelijk waar natuurlijk. Die opmerking zou terecht zijn als je ergens voor betaald hebt wat niet geleverd is. Dat is niet het geval. Je hebt gebruik kunnen maken van het Pluspakket. 

Overstappen naar een andere provider staat je natuurlijk altijd vrij maar denk je nou echt dat de Ziggo's onder ons dit wel zouden compenseren? 

Natuurlijk begrijp ik dat het balen is. Zeker als je het Pluspakket niet gebruikt. Laat dat duidelijk zijn.