Beantwoord

KPN Compleet aangevraagd voor het 3e abonnement, maar afgewezen

  • 29 september 2015
  • 2 reacties
  • 254 keer bekeken

Wij hebben twee mobiele abonnementen. Nu een derde abonnement afgesloten. KPN compleet aangevraagd maar afgewezen. Dit terwijl alle mobiele abonnementen op hetzelfe adres zijn afgesloten.

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Cindy_ 6 oktober 2015, 21:54

Hoi Koen, 

Ik heb nog geen bericht voorbij zien komen, kan dat kloppen? Als je nog geen duidelijkheid hebt hierover, dan zie ik je bericht nog graag tegemoet. 

Met groet, 

Cindy

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Koen, 

Welkom op het forum van KPN! Heb je ook een reden ontvangen waarom de aanvraag is afgewezen? Ik kan begrijpen dat je met het derde nummer ook gewoon van de voordelen wilt genieten. Ik wil graag met je meekijken waar het aan ligt en hiervoor stuur ik je zo een privébericht, aangezien ik wat gegevens van je nodig heb. Als je deze wilt beantwoorden, dan ga ik ermee aan de slag! 

Met groet,

Cindy
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Koen, 

Ik heb nog geen bericht voorbij zien komen, kan dat kloppen? Als je nog geen duidelijkheid hebt hierover, dan zie ik je bericht nog graag tegemoet. 

Met groet, 

Cindy

Reageer