Beantwoord

KPN Compleet - aanmelden lukt niet.

  • 16 October 2020
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Heb mobiel en internet/tv op hetzelfde adres. Aanmelden voor compleet lukt niet. 
mvg

Michael

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 October 2020, 19:14

Bekijk origineel

3 reacties

Staan beiden op precies het zelfde adres

Yep!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MicLieffer ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


Als het aanmelden online niet lukt, dan kun je het bv regelen via de chat of per telefoon. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Spreek dan in "Ik wil een medewerker spreken." 

Je kunt ook met KPN chatten  

  • Kies een onderwerp.
  • Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reageer