Beantwoord

KPN compleet aanmelding

• 4 september 2015
  • 7 reacties
  • 951 keer bekeken

Ik heb mij op zaterdag 29 augustus aangemeld voor KPN compleet maar heb nog geen bevestiging ontvangen. Ik had toen nog een tijdelijk nummer en heb mij daarmee aangemeld. Nu is nummerbehoud in werking getreden en is m'n nummer omgezet. Maar ik kan mij nu niet nogmaals aanmelden met mn huidige nummer. Ik ben benieuwd of dit wel goed gaat.

icon

Beste antwoord door rvroo 15 september 2015, 16:54

Hi , sorry voor de late reactie. Ik was op vakantie. Het is inmiddels opgelost. Had de vraag ook via Twitter gesteld. Thanks!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo ,

Ik heb nog geen bericht van je ontvangen, is het aanmelden inmiddels gelukt? Als er nog iets is wat we voor je kunnen betekenen, laat het me gerust weten. 

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Dit is raar, zeg. Wil je reageren op mijn privébericht? Zodra ik jouw gegevens heb, zal ik kijken wat er aan de hand is met je aanmelding en hoe je z.s.m. gebruik kunt maken van deze voordelen.

KPN compleet: aanmelding is mislukt, maar mijn gegevens kloppen. Wat nu?

Reputatie 7
Badge +24
; fijn dat het gelukt is, dank voor je bericht hierover. Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad! :)

Hi , sorry voor de late reactie. Ik was op vakantie. Het is inmiddels opgelost. Had de vraag ook via Twitter gesteld. Thanks!

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum! Leuk dat je gebruik gaat maken van KPN Compleet, erg handig ook! Met een tijdelijk nummer is het niet mogelijk om je aan te melden voor KPN Compleet. Deze aanvraag wordt afgewezen. Nadat dit gedaan is, kun je met je nummer waarmee nummerbehoud is aangevraagd aanmelden voor KPN Compleet. Als je me je gegevens toe wilt sturen in een privébericht, dan ga ik er voor je achteraan hoe dit het snelst geregeld kan worden. Wil je me je eigen 06-nummer, tijdelijke 06-nummer en je postcode en huisnummer toesturen?

Reputatie 5
Badge +6
Goedemorgen,

Het lijkt mij dat het niet goed zal gaan, maar dat is een aanname. Je kunt hier blijven wachten tot je een reactie zult krijgen van een medewerker van KPN, maar je kunt ook klantenservice bellen...0800-0402.

Reageer