Beantwoord

KPN compleet aanmelding lukt niet

• 9 december 2015
  • 4 reacties
  • 377 keer bekeken

Al tot 3x heb ik KPN compleet moeten aanvragen en telkens moest ik bellen naar de helpdesk van KPN. Al meerdere keren is beloofd dat het zou gaan werken.

Ik wil graag weten of het nu inderdaad is gelukt, of dat er weer informatie benodigd is.

Graag hoor ik van jullie.

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Marcia_ 15 december 2015, 14:38

Bedankt voor je privébericht! Ik wil je vragen om vandaag even af te wachten. Ik heb net kort met de betreffende collega gesproken en ze gaf inderdaad aan met je contact op te nemen. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, schroom dan niet om dit alsnog op het forum aan te geven!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Dominique,

Ik heb even gebeld met de collega's die over de Compleet aanmelding en omdat er meerdere aanvragen binnen waren gekomen, liep het allemaal niet lekker. Daarom wordt er nu voor gezorgd dat er nog maar één aanvraag is en dat deze z.s.m. uitgevoerd wordt. Je krijgt hiervan mail zodra het is verwerkt. Kan ik verder nog iets voor je doen?

Ja het is ondertussen al 5x fout gegaan en heb ook al meerdere malen contact gehad met de compleet afdeling, vorige week beweerde de technische dienst dat ik nog een product moest aansluiten, wat achteraf weer helemaal niet nodig leek.

Ik zou nu geholpen worden door een vaste medewerker van KPN compleet, ze heeft me heel netjes een mail gestuurd dat ze mijn dossier zou opvolgen en direct iets zou laten weten indien er meer bekend was, echter tot op heden niks meer gehoord. Zij heeft namelijk ook toegezegd dat ik een vergoeding zal krijgen.

Ik begin het nu wel beetje moe te worden, want zoals jullie kunnen zien draait de aanvraag morgen al een maand. En uiteraard is kpn compleet een gratis product dat jullie leveren, maar als ik als zovaak aangemeld zou worden een achteraf blijkt dit niet te gebeuren raak je toch lichtelijk gefrustreerd.

Hoop dat jullie mij zo snel mogelijk kunnen helpen.

Reputatie 7
Badge +27
Ik zie inderdaad wel dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice, maar wat daaruit gekomen is, is me helaas niet helemaal duidelijk. Kan je reageren op mijn privébericht? Ik wil dat dan graag verder voor je uitzoeken. Staat er inmiddels al een gratis tv-pakket aan?

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je privébericht! Ik wil je vragen om vandaag even af te wachten. Ik heb net kort met de betreffende collega gesproken en ze gaf inderdaad aan met je contact op te nemen. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, schroom dan niet om dit alsnog op het forum aan te geven!

Reageer