Beantwoord

KPN compleet aanmelding lukt niet

  • 6 June 2019
  • 4 reacties
  • 174 keer bekeken

Het lukt me niet om Kpn-compleet te activeren.
Ik heb internet en tv aboo aangepast een een simkaart besteld. Nu simkaart geactiveerd maar kan bij mijn kpn geen compleet vinden.
Graag hulp hierbij.
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 June 2019, 12:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @pjong4, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Een KPN compleet aanvraag kan ongeveer 3 werkdagen in beslag nemen. Ik heb even voor je gekeken want jouw gegevens stonden al ingevuld. Ik zie dat gisteren de KPN Compleet registratie is binnengekomen. Maximaal 3 werkdagen kan het duren voordat de voordelen geactiveerd zijn (moet een check overheen wat betreft adres en gegevens). Dus uiterlijk maandag (misschien al wel vandaag trouwens) zouden de voordelen geactiveerd moeten zijn. Je krijgt hier ook nog bericht van!

Het is dus wel goed gegaan, maar je moet nog heel even geduld hebben 😉 Het opnieuw proberen heeft geen zin, de voordelen worden snel toegevoegd!
Bedankt voor de check. We wachten af
Reputatie 7
Badge +21
@pjong4, ik heb net even gekeken en volgens mijn gegevens is het sinds mijn vorige bericht (7 juni) toegevoegd. Heb je dit zelf ook al gezien? 🙂
Bedankt voor het regelen mijn telefoonis nu compleet. Ik denk dat mijn tv pas na 19 juni is als het nieuwe abonnementen in gaat.

Reageer