Beantwoord

KPN compleet aanmelding niet gelukt

  • 19 december 2015
  • 6 reacties
  • 607 keer bekeken

Beste,

Helaas is mijn aanmelding voor KPN compleet voor de tweede keer mislukt. Graag ontvang ik ondersteuning.

Mvg, R.Knops
icon

Beste antwoord door RogerKnops 21 december 2015, 08:15

Robin,

Dank voor de tip. Moest idd (terug)wisselen naar HMDI. Wel apart want zelf heb ik dat niet gewisseld. Alles werkt nu iig dus dat is mooi :-)

Roger
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Heb je geen brief met de reden van afwijzing ontvangen?

Welke abonnementen heb je lopen? Heb je recent nog abonnementen afgesloten?

Robin
Inmiddels is KPN compleet geregeld maar nu ontvangt mijn TV geen signaal. Kan daar een verband tussen zitten?
Reputatie 7
Badge +30
Heb je wel internet? Zie je een F12 melding?
Internet doet het wel. Er staat: Geen signaal. Controleer de antennekabel.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Staat je TV wel op SCART of HDMI? Of heb je toevallig Digitenne?

Robin
Robin,

Dank voor de tip. Moest idd (terug)wisselen naar HMDI. Wel apart want zelf heb ik dat niet gewisseld. Alles werkt nu iig dus dat is mooi :-)

Roger

Reageer