Beantwoord

KPN compleet aanmelding niet verwerkt

  • 6 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 225 keer bekeken

Beste,

Ik heb mij 25 sept. aangemeld voor KPN compleet. Toen mail gekregen dat hij in behandeling werd genomen. Hij staat nu nog

in behandeling, Hoelang gaat dit duren ?

Met vriendelijke groet,

E. Arissen

Admin: nieuw topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik_ 8 oktober 2015, 18:45

Hallo EArissen,

Welkom op het forum! Die aanmelding duurt inderdaad te lang. Ik ga voor je nakijken hoe het zit. Ik stuur je een privébericht, als je daarop zou willen reageren met de benodigde gegevens zoek ik het voor je uit :)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hallo EArissen,

Welkom op het forum! Die aanmelding duurt inderdaad te lang. Ik ga voor je nakijken hoe het zit. Ik stuur je een privébericht, als je daarop zou willen reageren met de benodigde gegevens zoek ik het voor je uit :)

Reageer