Beantwoord

KPN compleet aanpassing

  • 1 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 335 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb vandaag mijn abonnement aangepast en zie het nieuwe abonnement al in mijn kpn staan.

Als ik dan bij kpn compleet voordelen kijk, dan zie ik mijn oude abonnement nog met het oude voordeel.

Wanneer veranderd het oude voordeel naar het nieuwe voordeel van kpn compleet?

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 1 augustus 2015, 23:03

Hallo,

Ik verwacht dat je hetzelfde probleem als dit hebt: http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Upgrade-bundel-van-5-GB-naar-10-GB/m-p/349858#M15111

Het zou dus maximaal 48uur duren voordat dit doorgevoerd is.
Als het dan nog niet verwerkt is zou ik even een gil geven, dan kan KPN WebCare je helpen.

Robin
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste JLM van Eijk,

Bijzonder dat je bij Compleet nog je oude abonnement ziet staan! Vaak duurt het wel heel even voordat het aangepast is. Zoals Robin hierboven aangeeft, kan het zo'n 2 dagen duren. Heb je al gezien dat het aangepast is? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten. 

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik verwacht dat je hetzelfde probleem als dit hebt: http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Upgrade-bundel-van-5-GB-naar-10-GB/m-p/349858#M15111

Het zou dus maximaal 48uur duren voordat dit doorgevoerd is.
Als het dan nog niet verwerkt is zou ik even een gil geven, dan kan KPN WebCare je helpen.

Robin

Reageer