Beantwoord

KPN Compleet aanvraag

• 13 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Geachte heer/mevrouw,

Ik ben recent verhuisd en wil graag gebruik maken van KPN compleet.

Mijn mobiele abonnement loopt al via KPN en daarom heb ik een aanvraag gedaan voor KPN Compleet i.c.m Internet en TV. Er volgde een bevestiging van een abonnementsaanvraag van Internet en TV Basis. Uit het overzicht kon ik opmaken dat de factuur zonder korting is opgesteld. Ik dacht dat dit wellicht te maken het met het feit dat ik mijn mobiele abonnement nog op een ander adres had staan.

Nu heb ik dit via MijnKPN ook gewijzigd en een nieuwe aanvraag gedaan voor KPN Compleet. Hierop ontving ik een SMS waarin wordt aangegeven dat er geen tweede abonnement bekend is op mijn adres. Daarop leek het mij het beste om contact te zoeken met de klantenservice.

Ik hoor graag of jullie mij verder kunnen helpen. Alvast bedankt.

P.S Als feedback zou ik willen meegeven dat het een optie is om een klant te informeren als KPN Compleet niet mogelijk is. Nu is er zonder tegenbericht een los abonnement opgestart.
icon

Beste antwoord door Susan_ 16 oktober 2018, 21:08

Goedenavond Rvanvu, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik ben meteen je gegevens erbij gaan pakken, en ik zag inderdaad nog geen KPN Compleet registratie op jouw adres. Wel zag ik dat beide abonnementen op hetzelfde adres staan, dus waarom het nou niet lukt is me niet echt duidelijk.. Ik heb een nieuwe aanvraag gedaan, en ik kreeg geen foutmelding. Op dit moment staat het in behandeling, ik ga er vanuit dat het nu binnen 2-3 werkdagen sowieso geregeld is. Wil je dit, samen met mij, even in de gaten houden? Mocht het nogmaals fout gaan, laat het dan even weten (ook laten weten als het gelukt is uiteraard, ook altijd fijn om te horen 😉 ).
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Rvanvu, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik ben meteen je gegevens erbij gaan pakken, en ik zag inderdaad nog geen KPN Compleet registratie op jouw adres. Wel zag ik dat beide abonnementen op hetzelfde adres staan, dus waarom het nou niet lukt is me niet echt duidelijk.. Ik heb een nieuwe aanvraag gedaan, en ik kreeg geen foutmelding. Op dit moment staat het in behandeling, ik ga er vanuit dat het nu binnen 2-3 werkdagen sowieso geregeld is. Wil je dit, samen met mij, even in de gaten houden? Mocht het nogmaals fout gaan, laat het dan even weten (ook laten weten als het gelukt is uiteraard, ook altijd fijn om te horen 😉 ).
Reputatie 1
Badge
Yes! Ik heb een bevestiging ontvangen dus het is gelukt.

Bedankt voor je hulp!

Reageer