Beantwoord

KPN Compleet aanvraag lukt niet

  • 26 January 2020
  • 6 reacties
  • 98 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al meerdere malen geprobeerd om KPN Compleet te krijgen sinds de verplichte overstap meer dan 1,5 jaar geleden naar KPN Internet en TV. Ik had al lang een KPN mobiel nummer. Een paar dagen geleden via de website opnieuw KPN compleet aangevraagd maar krijg nog steeds geen email op mijn gmail account die gebruikt wordt als KPN ID. Op welk email adres zou ik deze email moeten ontvangen? Er staat ergens verstopt een kpn icloud email adres maar geen idee wat ik daar mee moet en of deze bevestigingsmail daar wellicht dan op terecht komt.

In MijnKPN heb ik de volgende 2 producten gekoppeld staan en dus zou ik KPN Compleet moeten kunnen aanvragen.

Mobiel nummer (met extra optie Klein zakelijke extra's)

KleinZakelijk Internet en TV Basis

Wat is hier aan de hand en wat kan ik doen om nu eindelijk eens een gratis extra zenderpakket te kunnen krijgen?

Alvast bedankt en groeten.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 January 2020, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@avh68 

Dan zou ik je willen vragen om nu eerst je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het KPN Forum profiel. 

Hallo Noordzee, bedankt voor je reactie, ik heb mijn profiel ingevuld...

Reputatie 1

Kan je nog steeds KPN Compleet aanvragen dan? Dat is toch al vervangen door het beruchte Hussel?

Reputatie 7
Badge +30

@avh68, gelukt! Top dat je, op advies van Noordzee, je gegevens al had ingevuld. Ik heb je e-mailadres in ons systeem opnieuw toegevoegd en Compleet aangemeld. Heb je nu wel een mail gekregen?

 

@BBanaan zeker kan dat. Zolang jouw producten nog in aanmerking komen voor Compleet, kan je Compleet aanvragen. Als je Hussel producten hebt, vraag je Hussel aan. 

Dank je voor het regelen Marcia, ik heb nu inderdaad eindelijk een sms en een mail ontvangen :-)

De volgende vraag is dan, aangezien dit dus eigenlijk al in maart 2018 actief had moeten zijn (toen kreeg ik mijn eerste factuur voor KPN Internet en TV) en aangezien het ook om €5 korting per maand op mijn mobiele abonnement gaat die dus al die tijd niet gegeven is zou ik graag weten of hier ook iets mee wordt gedaan? De dubbele data die er eigenlijk ook bij hoort zal ik als verloren beschouwen.

Reputatie 7
Badge +30

KPN Compleet is een voordeel die je krijgt op het moment dat je aan de voorwaarden voldoet. Belangrijk hierbij is wel dat je dit zelf via de website aanvraagt. In dit geval zal ik als tegemoetkoming 15 euro crediteren. Dat wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Als je nog andere vragen hebt, laat het gerust weten!Â