Beantwoord

KPN compleet activeren

• 23 juni 2015
  • 3 reacties
  • 406 keer bekeken

Goede middag,

Medio mei abonnement Vodafone laten overzetten naar KPN mobiel.

Dit gaat in op 13 juli a.s..

Wij maken reeds gebruik van KPN Alles-in-1.

Direct bij deze wijziging ook KPN compleet aangevraagd.

Dit gaat uiteraard pas in op 13 juli a.s. maar ik krijg continu mailtjes/sms-jes

dat ik dit moet activeren.

Doe ik dat dan krijg ik weer een bericht dat het (nog) niet kan.

Laatste mail was dat ik het binnen 4 weken moest doen en zo niet,

vervalt de aanvraag.

Wat moet ik nu wel of niet doen?

Met vriendelijek groet,

Arie Mesman

icon

Beste antwoord door PeterG 23 juni 2015, 15:58

Compleet kun je idd nog niet activeren/aanvragen als je nog geen mobiel kpn nummer hebt. Zodra jouw nummer is overgenomen door KPN kun je Compleet aanvragen. Mogelijk dan nog niet meteen aangezien je eerder met het nummer kunt bellen, dan dat het helemaal administratief is verwerkt. Daarna duurt het een dag of 3 à 4 voordat je het kunt activeren en gebruiken.

Zie ook: http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16322

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Je kunt het beste KPN even bellen hiervoor dan regelen ze het voor je 0800-0402.

Daarnaast kun je altijd compleet opnieuw aanvragen.

Reputatie 7
Compleet kun je idd nog niet activeren/aanvragen als je nog geen mobiel kpn nummer hebt. Zodra jouw nummer is overgenomen door KPN kun je Compleet aanvragen. Mogelijk dan nog niet meteen aangezien je eerder met het nummer kunt bellen, dan dat het helemaal administratief is verwerkt. Daarna duurt het een dag of 3 à 4 voordat je het kunt activeren en gebruiken.

Zie ook: http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16322

Reputatie 7
Badge +23
Hi @rustven

Dat is hele verwarrende informatie, goed dat je dit aangeeft. Ik zie dat je al geholpen bent door andere forumgebruikers, erg fijn! Als je nog verdere vragen hebt, stel ze dan gerust 🙂

; dank voor je antwoord! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer