Beantwoord

KPN Compleet activeren

  • 2 October 2019
  • 5 reacties
  • 137 keer bekeken

Sinds maart ben ik aan het bellen geweest om mijn KPN thuis aan mijn mobiele abonnement te koppelen. Omdat mijn man een andere achternaam heeft lukt dat niet. Ondertussen betaal ik elke maand bij voor internetverbruik, maar krijg ik niet de dubbele data waar ik recht op heb. Zondag in de KPN winkel geweest en die verwezen me door naar internet. Hierbij dus zo’ n beetje mijn laatste redmiddel, na een half jaar aan het bijbetalen en bellen te zijn geweest.
Iemand enig idee hoe een en ander gekoppeld kan worden??
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 November 2019, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi, welkom bij ons op het forum.

Hier lijkt inderdaad iets niet goed te gaan. De naam maakt namelijk niets uit, het gaat erom dat je die producten op hetzelfde adres hebt. Ik neem aan dat je thuis ook internet van ons afneemt? Dat is namelijk de voorwaarde voor de verdubbeling.

Ik kijk dit uiteraard met plezier voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.
Bedankt voor de reactie. Alles is aangevuld. Vriendelijke groeten,
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Ik echter geen internet thuis van KPN vinden op je opgegeven postcode en huisnummer, wel je mobiele nummer. Heb je eventueel een klantnummer voor me? Dit staat op je factuur of Mijn KPN. Je mag dit via een privébericht naar me sturen zodat het niet openbaar komt te staan.
Ik heb het gestuurd. Hoor graag!
Reputatie 7
Badge +24

Update: blijkt om xs4all te gaan en dient via de website van XS4ALL te worden aangevraagd.Â