Beantwoord

KPN Compleet activeren

  • 18 November 2019
  • 2 reacties
  • 132 keer bekeken

Goedenavond,

Sinds vorige maand heb ik internet & tv en een mobiel abonnement bij KPN. Ik heb al tweemaal KPN Compleet aangevraagd, maar ik ontvang geen sms of e-mail ter bevestiging. Ook lijken de voordelen nog niet te gelden. Zo heb ik nog geen dubbele mb's, geen extra zenderpakket en geen korting op mijn mobiele abonnement.

Zouden jullie kunnen kijken waar dit mis gaat? De details staan in mijn profiel.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Jiske_ 20 November 2019, 14:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @robert_, welkom op ons KPN forum! Super fijn dat je het profiel had ingevuld ik kon meteen voor je aan de slag. Je bent inmiddels helemaal compleet! Als het goed is heb je een sms ter bevestiging ontvangen. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag! 

Top, bedankt! Bevestiging heb ik inmiddels ontvangen. 

Reageer