Beantwoord

KPN Compleet afmelden

  • 3 February 2020
  • 4 reacties
  • 297 keer bekeken

Badge

Als ik inlog in mijnkpn zie ik nog steeds het nummer van mijn expartner bij de KPN compleetvoordelen staan. Als het goed is heeft hij wel een adreswijziging doorgegeven want ik zie zijn facturen etc. niet meer.

Kunnen jullie er ook voor zorgen dat de compleet voordelen van zijn nummer afgaan daar hij hier geen recht meer op heeft?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 February 2020, 21:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Diananora, bedankt voor jouw bericht!

Een 06-nummer wordt inderdaad niet zomaar verwijderd. Maar we kunnen de geregistreerde producten wel opnieuw valideren,  om te kijken of alles nog in aanmerking komt voor de voordelen. Nu kan ik dat even controleren, maar ik weet niet welk 06-nummer er wel bij hoort. Wil je die nog toevoegen aan je Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen?

Ik hoor graag van je!

Badge

Heb profiel aangevuld, hervalideren is al eens gedaan maar blijf het nummer in mijn overzicht zien

Reputatie 7
Badge +24

Hi Diana. Dankjewel voor de gegevens, ik heb mijn collega's aangestuurd om dit nummer daar te laten verwijderen. Binnen enkele dagen hoor je dit niet meer te zien daar. 

Zodra je ex in ZIJN nieuwe MijnKPN omgeving z'n 06 koppelt zal deze automatisch bij jouw verwijderd worden.

Reageer