Kpn compleet (AMATEURISTISCH)

• 5 juli 2016
  • 2 reacties
  • 157 keer bekeken

Ooit zijn wij telefonisch benaderd om kpn compleet te gaan nemen bij de kpn .
Echter is dit voor ons een drama van meet af aan ,het lijkt wel of ze bij kpn een telefonisch onderhoud met klant voortreffelijk vinden.
Toen wij accoord zijn gegaan met de voordelen die er prijs technisch er aan zal moeten zitten ging het al niet van het leien dakje.
In het eerste telefonisch onderhoud heb ik aangegeven dat er van de 4 mobiele toestellen ,2 ervan nog 2 jonge kinderen zijn en al/of ze over hun bundel heen kwamen ,het zo voor elkaar kon worden gemaakt dat ze niet meer konden bellen!!
Plus dat ze geen 09000nummers of andere dure nummers konden gaan bellen.
De volgende punten werden ook afgesproken ,zodra mobiel nummer 5 de contract afgelopen was er door de kpn 3 maanden voor de tijd contact met ons zal worden opgezocht.

Goed om verder te gaan met het verhaal komt de eerste factuur van kpn mobiel binnen ,en ja hoor over de bundel gebeld!!
Vervolgens hebben wij telefonisch contact gezocht ,waarop voor deze ene keer een coulance werd gedaan voor het niet te verwachting zoals was voorgedaan. Tevens heb ik met de mederwerker aangegeven dat er niet aan 0900 nummer of wat dan ook voor alle nummers kan worden gebeld!!
De volgende factuur was het wederom raak ,weer gebeld van hoe het kan dat er op 1 van de mobiele nummers naar een of ander spelletje is kunnen bellen.??! Antwoord mederwerker u heeft dat nummer niet laten blokkeren en de kosten ervan zullen voor jouw zijn!! (erhm had toch aangegeven dat deze moesten worden geblokkeerd!!!) Klacht ingediend bij klantenservice ,waaruit de helft van het bedrag zal worden gestorneerd..
Om dan verder te gaan met het verhaal kom je er naar enkele maanden achter dat je apart aan moet melden voor kpn compleet omde korting te kunnen krijgen. Snap uberhaupt niet ,dat een klant hier achteraan moet als je die benaderd om over te gaan stappen naar de kpn dit niet direct voor elkaar maakt (klantvriendelijk). .(Ik zal de gesprekken voor nummerbehoud voor lief nemen)

Goed dan komen we bij de volgende mobiele afspraak het terug worden gebeld voor mobiel nummer 5 ,tot mijn spijt als wij niet hadden gebeld vrees ik dat ik nu nog had moeten worden gebeld.(klantvriendlijk meedenkend?)

Als je dan vervolgens dit verhaal erbij pakt https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/korting-op-pakket-423752 en deze ook samenvoegd https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/betalingsachterstand-heraansluiten-423748

Kun een ieder zelf nagaan dat we regelmatig contact met de kpn onderhouden (te veel wat me lief is)
Dat wij ingebreke zijn geweest met 1 factuur mag ook duidelijk zijn ,echter daarvoor zal ook reeds de hoofdprijs voor moeten worden betaald. En als/of we weer willen worden aangesloten nogmaals 5x 35 euro zullen moeten gaan ophoesten omdat een mederwerker vind dat wij zelf bij onraad nogmaals contact hadden moeten op gaan zoeken.
Ik had de kpn hoog in mijn vaandel staan ,echter bij problemen verschuilen zij zich achter hun kleine lettertjes ipv een klant ,klantvriendelijk verder te gaan helpen!!!

Aangezien ik gisteren de topics heb aangemaakt had ik toch al wel een antwoord van een mederwerker verwacht.(klantvriendelijk) Of ben ik nu ongeduldig?
Ik zal zeggen kijk al mijn telefonisch onderhoud (alle producten)naar jullie toe eens goed na en ga dan te rade of wij klantvriendelijk worden geholpen door de kpn.
Of is het een gewoonte om maandelijks/wekelijks een telefonisch onderhoud bij de kpn te hebben voordat iets goed gaat lopen?

Voor ons is er op de wijze weinig kpn compleet aan !!!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Alle topics worden opvolgorde afgehandeld. Het kan dus zijn dat je niet dezelfde dag antwoord krijgt.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi arendsz, ik heb inmiddels gereageerd in je andere topic. Zullen we het gesprek daar voortzetten?

Reageer