Beantwoord

kpn compleet annuleren

• 2 december 2015
  • 9 reacties
  • 506 keer bekeken

Op de website kon ik bereenen hoeveel korting of voordeel ik zou ontvangen bij kpn compleet
Ik moet naam telefoonnummer en email invullen en ga verder en tot mijn verbazing ben ik aangemeld voor kpn compleet zonder dat ik te zien krijg hoeveel korting ik ga krijgen
Nou bij deze wil ik die aanvraag annuleren omdat ik alleen wilde weten wat me dat zou gaan kosten enof schelen
Mvg yvonne

Admin: Titel aangevuld omwille van vindbaarheid

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 2 december 2015, 12:33

ymeeusen schreef op 2 dec '15 om 11:03u
Hoi

ik heb een mobiel abonnement en een analoge telefoonlijn op dit adres
Ik wilde alleen weten wat de kosten waren voor kpn compleet.
En ik wilde mezelf niet aanmelden voor kpn dus nogmaals graag annuleren

Mvg yvonne Meeusen

Hoi,

Dan is het niet nodig om de aanvrag te anulleren. Een analoge lijn voldoet niet aan de voorwaarden van KPN Compleet en je aanvrag zal daarom dus vanzelf afgewezen worden.

Robin

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

KPN Compleet is altijd gratis en daar kan je alleen maar voordelen mee krijgen

Robin
Hallo Robin

Voor niks gaat alleen dezen op
Alles wat ik wil weten is hoeveel kpn compleet kost en ik wil mezelf niet aanmelden voor kpn compleet
Bij deze nogmaals die aanvraag wil ik annuleren

Mvg yvonne Meeusen
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik heb het doorgegeven aan WebCare in de hoop dat zij dit kunnen anulleren.

Maar nogmaals, KPN Compleet is een toevoeging voor als je meerdere abonnementen op 1 adres hebt. KPN Compleet is gratis en levert alleen voordelen en korting op. Je KPN Compleet aanmelding wordt afgekeurd als je niet meerdere abonnementen op 1 adres hebt.

Op deze pagina is een Voordeelchecker: https://www.kpn.com/prive/krijg-meer/kpn-compleet/voordelen.htm

Robin
Hoi

Mvg yvonne Meeusen
Reputatie 7

Hoi

Mvg yvonne Meeusen

Nogmaals, kpn compleet KOST NIETS. Het levert wel VOORDEEL op.

Waarschijnlijk kun je 't stopzetten via klantenservice of KPN Webcare via het forum. Ze komen vanzelf aan dit topic toe.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi

Mvg yvonne Meeusen

Hoi,

Dan is het niet nodig om de aanvrag te anulleren. Een analoge lijn voldoet niet aan de voorwaarden van KPN Compleet en je aanvrag zal daarom dus vanzelf afgewezen worden.

Robin

Reputatie 2
Badge
RobinFlikkema schreef op 2 dec '15 om 12:33uymeeusen schreef op 2 dec '15 om 11:03uHoi

Mvg yvonne MeeusenHoi,

Robin

Ik neem aan dat je bedoeld dat je internet en bellen en interactieve tv en een mobiel abonnement moet hebben om kpn compleet te kunnen krijgen.

Aangezien TS alleen bellen en mobiel abonnement heeft betekent dat ze niet in aanmerking komt voor KPN compleet. Maar nogmaals Yvonne , KPN compleet kost je echt niets en levert je wel wat op als je alles bij kpn hebt . Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan. Als je alles hebt natuurlijk. ;)

Reputatie 7
Badge +30
Ja, gedeeltelijk.

Analoge lijnen vallen niet onder Compleet. Internet (met of zonder Telefonie) en Alles-In-1 valt er wel onder.

Voor Compleet heb je minimaal 2 abonnementen nodig die in aanmerking komen. TS heeft er maar 1.

Robin
Reputatie 2
Badge
RobinFlikkema schreef op 2 dec '15 om 21:10uJa, gedeeltelijk.

Analoge lijnen vallen niet onder Compleet. Internet (met of zonder Telefonie) en Alles-In-1 valt er wel onder.

Voor Compleet heb je minimaal 2 abonnementen nodig die in aanmerking komen. TS heeft er maar 1.

Robin 
O ok . Duidelijk .

Reageer