Beantwoord

KPN compleet data bundel

• 7 maart 2015
  • 2 reacties
  • 521 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een HI sim-only abonnement (750MB + 100 bel/sms) dit wordt verdubbeld aangezien wij KPN alles-in-één hebben. 

Mijn vader zit nu bij Simyo en betaald €8,00 voor 200mb + 100 bel/sms.

Als hij overstapt naar Hi/KPN krijgen wij beide €5 korting.

Simyo bevalt hem prima en wil niet meer betalen.

Wanneer hij nou een KPN abonnement aflsuit van €12,50 voor 100 bel/sms is in verhouding erg duur, maar ik kan hem maandelijks een deel van mijn 1500 mb overschrijven. Hij betaalt dan €7,50 voor zijn bundel + mb's van mij. 

Kan dit zomaar, of heb ik iets verkeerd begrepen? 

Over las ik dat je geen buiten bundelkosten betaald voor een databundel, wanneer ik hem nu 300 mb per maand geef, als dit op is? Dan betaald hij ook niks? En als ik de eerste van de maand nog niks gedeeld heb, en hij gaat op internet, wat kost het dan?

Groet

icon

Beste antwoord door Cindy_ 9 maart 2015, 19:47

Beste nb_053, 

Welkom op het KPN Forum, leuk dat je je vraag hier stelt! Ik zie dat joop2011 je al een heel eind op weg heeft geholpen. 

Bedoel je onze Budget Sim Only? Wat je zegt klopt hoor, je vader komt dan maandelijks op € 7,50 periodieke kosten uit! 🙂 Je kunt inderdaad MB's delen vanaf jouw eigen mobiele nummer, hiervoor heb je minimaal 50MB tegoed zelf nodig. Wanneer je geen MB's deelt, heb je met dit abonnement niet de mogelijkheid om gebruik te kunnen maken van mobiel internet. Wanneer hij dit wel wil kunnen, dan kan hij een abonnement nemen met MB's hierbij, zoals Joop voorstelt. 
Als we je vader kunnen helpen met zijn overstap naar ons toe, laat het me gerust weten 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Als jouw vader overstapt naar KPN, krijgen jullie beide € 5,-- korting.

Dus totaal € 10,--

Jouw vader heeft dan voor € 12,50 per maand:

1 GB data

300 min / SMS

Omdat ook jij € 5,-- korting krijgt, ben je samen € 0,50 per maand minder kwijt, maar je vader heeft wel meer belminuten / SMS en meer data.

En natuurlijk zit hij dan op een zeer goed netwerk.

De beslissing kunnen alleen jullie nemen.

Reputatie 7
Badge +24
Beste nb_053, 

Welkom op het KPN Forum, leuk dat je je vraag hier stelt! Ik zie dat joop2011 je al een heel eind op weg heeft geholpen. 

Bedoel je onze Budget Sim Only? Wat je zegt klopt hoor, je vader komt dan maandelijks op € 7,50 periodieke kosten uit! 🙂 Je kunt inderdaad MB's delen vanaf jouw eigen mobiele nummer, hiervoor heb je minimaal 50MB tegoed zelf nodig. Wanneer je geen MB's deelt, heb je met dit abonnement niet de mogelijkheid om gebruik te kunnen maken van mobiel internet. Wanneer hij dit wel wil kunnen, dan kan hij een abonnement nemen met MB's hierbij, zoals Joop voorstelt. 
Als we je vader kunnen helpen met zijn overstap naar ons toe, laat het me gerust weten 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer