Beantwoord

KPN Compleet dubbel zoveel data?

• 29 september 2018
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Hoi ik heb een vraag want ik heb kpn compleet met dubbel data maar me data is niet verdubbelt?
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 oktober 2018, 18:56

Goedenavond Joel16, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat zonde dat je de dubbele data niet ontvangt. Ik kijk graag met je mee of je hier recht op hebt! En zo ja, waarom dit nu niet toegekend wordt! Hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw naam, postcode + huisnummer, klantnummer (internet en/of tv) en je 06-nummer willen toevoegen aan het Forum profiel? Dan kan ik de systemen hiervoor even raadplegen en je van uitleg voorzien!

(Geef even een seintje wanneer je dit hebt aangepast!)
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond Joel16, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat zonde dat je de dubbele data niet ontvangt. Ik kijk graag met je mee of je hier recht op hebt! En zo ja, waarom dit nu niet toegekend wordt! Hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw naam, postcode + huisnummer, klantnummer (internet en/of tv) en je 06-nummer willen toevoegen aan het Forum profiel? Dan kan ik de systemen hiervoor even raadplegen en je van uitleg voorzien!

(Geef even een seintje wanneer je dit hebt aangepast!)
Reputatie 7
Badge +19
@Joel16, ik heb helaas nog geen seintje gehad. Kan ik je hier nog bij helpen, of is het inmiddels al goedgekomen?
nee het is nog niet goedgekomen maar kheb me gegevens aangepast alleen weet ik niet waar ik me klanten nummer kan vinden
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Joel, bedankt voor je bericht!

Als ik op het adres kijk, en de KPN Compleet registratie, zie ik dat het nummer dat jij hebt ingevuld een afwijkend adres heeft. Hierdoor krijgt het nummer niet de voordelen van KPN Compleet. De voorwaarde is namelijk dat het adres overeenkomt. Ik heb ook in het systeem gekeken en ik zie dat het in jouw geval gaat om het adres dat staat geregistreerd bij je betaalgegevens. Die wijkt af. Je kan dit laten aanpassen, omdat hier enige verificatie aan te pas komt kan je di het beste regelen via 0800-0105 of onze LiveChat functie. Daarna zal je binnen enkele werkdagen de voordelen ontvangen!

Reageer