Beantwoord

KPN Compleet en geen korting gehad

  • 14 August 2019
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik had KPN compleet besteld, met een simkaart zonder telefoonnummer met alleen data. Deze kost normaal 10 euro met 500mb en met compleet zou dit 1gb voor €5,- worden echter is er al meerder maanden €10,- van mijn rekening afgetrokken. Daarom heb ik 080-0402 gebeld en deze heeft dit voor mij aangepast zegt hij echter kon hij dit niet met terugwerkende kracht, wat natuurlijk erg raar is. Zijn antwoord was dat ik kpn dan maar moest mailen en een mail adres moest ik maar opzoeken op kpn.com .

Zou iemand van webcare me wel kunnen helpen?

ps: omdat er geen nummer aan de simkaart zit kan ik hem ook niet zichtbaar maken in mij producten op mijn kpn
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 August 2019, 08:26

Bekijk origineel

4 reacties

Helemaal geen KPN medewerker die mij een antwoord kan geven?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @roymar123. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de KPN Compleet korting niet gelijk aan het begin van het abonnement is toegevoegd en dat je daardoor de korting misgelopen hebt. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel en willen reageren op mijn privébericht?
Heb het privebericht beantwoord en mijn profiel verder ingevuld, ik wacht met smart op je antwoord
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zojuist gereageerd op jouw privébericht @roymar123. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.

Reageer