Beantwoord

KPN Compleet en Hussel combineren

  • 4 January 2020
  • 10 reacties
  • 440 keer bekeken

Goededag,

We hebben een nieuw mob nummer dit wil ik toevoegen bij ons KPN compleet maar dit geeft problemen.

Het nieuwe nummer in namelijk een Hussel nummer.

Hoe nu verder? Het nummer wil ik wel toe voegen aan mijn KPN compleet.

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 6 January 2020, 14:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het nummer zou je wel toe moeten kunnen voegen aan je Mijn KPN account. Maar toevoegen aan Compleet gaat niet. Want Compleet geldt niet voor een Hussel abonnement.

Reputatie 7
Badge +28

Maar als het goed is kunnen ze nog wel onderling gratis bellen. Dus moet KPN het ergens registreren. Ik weet niet of dat automatisch goed gaat als je dit vult in het Mijn KPN Account. 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

Noordzee, het forum profiel is aangevuld.

Reputatie 7
Badge +28

Prima, er komt hier vanzelf een moderator langs. 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @W. Verdijk, van harte welkom hier op het forum! Ik zie dat je al een stukje op weg geholpen bent, dat is fijn 🙂 Ik help ook graag een handje.

Klopt, het is geen probleem om KPN Compleet en Hussel abonnementen met elkaar te combineren. Je kunt ook tussen deze abonnementen MB's delen en gratis onderling bellen. De mobiele nummers moeten dan alleen in hetzelfde ‘huishouden’ zitten. Dat kan ik voor je nakijken en indien nodig aanpassen.

Kan je voor mij het mobiele nummer met het Hussel abonnement nog toevoegen aan je forumprofiel? Laat je het weten wanneer je het hebt ingevuld? Dan kijk ik het voor je na.
​​

Hoi Alexa,

Het mob nummer van Hussel met het klantnummer is toegevoegd “onder opmerking”.

Succes.

Groetjes, William

Hoi @Alexa_ Alexa,

Het mob nummer van Hussel met het klantnummer is toegevoegd “onder opmerking”.

Succes.

Groetjes, William

Reputatie 7
Badge +28

@Alexa_ werkt niet iedere dag, dus nog  even geduld. 

@Alexa_ ik heb het kunnen regelen met de klantenservice. Het probleem is opgelost. 
Bedankt. 

Reputatie 7
Badge +19

@W. Verdijk Zeker gezien mijn reactie laat is, ben ik blij om te lezen dat het opgelost is. Fijn dat je het laat weten!