Beantwoord

KPN Compleet en KPN Hussel

  • 26 November 2020
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Hoi, door combinatie van een KPN Alles-in-1 (huis) en een KPN H2014 mobiel abonnement (mijn zoon) heb ik al een paar jaar lang KPN Compleet. Dat geeft mij (1) gratis Fox Sport, (2) 5 euro per maand korting op het mobiele abonnement, en (3) Dubbele data voor het mobiele abonnement. Nu gaat mijn zoon binnenkort waarschijnlijk over naar een andere provider en wil zijn nummer behouden. Daarom stopt dat mobiele KPN abonnement en raak ik KPN Compleet kwijt. Ik kan natuurlijk een nieuw mobiel KPN abonnement afsluiten voor mijn vrouw. Behoud ik daarmee de KPN Compleet voordelen zoals het gratis Fox Sport? Of gaat alles dan door de hussel? Alvast dank voor uw antwoord.

icon

Beste antwoord door ibante2 2 December 2020, 17:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi, kan iemand svp reageren? Bedankt!

Reputatie 7
Badge +15

@ibante2 Welkom op het forum. 

Op het moment dat je nu een nieuw mobiel abonnement afsluit dan krijg je op het nieuwe mobiele abonnement Hussel voordelen en op het vaste abonnement blijven de voordelen zoals ze nu zijn. 

Je zou bij een mobiel abonnement bij KPN Hussel ook 5 euro of soms € 7,50 korting krijgen. Dubbele data geldt helaas in de nieuwe situatie niet meer. 

 

Bedankt voor de snelle reactie! Dus klopt dan mijn conclusie dat: 

(1) Fox Sport gratis blijft omdat het aan mijn KPN thuis / KPN compleet is gekoppeld, 

(2) de korting op een mobiele telefoon blijft (tussen de 2,50 en 7,50 euro) omdat het aan Hussel is gekoppeld,

(3) de dubbele data vervalt? 

Hartelijk dank,
Iddo

Reputatie 7
Badge +15

@ibante2 Die conclusie klopt inderdaad helemaal!