Beantwoord

KPN Compleet en Simyo mobiel abonnement

  • 15 September 2020
  • 8 reacties
  • 305 keer bekeken

Hoi, ik heb nu KPN Compleet opgebouwd uit KPN glas voor Internet, KPN interactieve TV en KPN mobiel. Als ik mijn huidige KPN mobiele abonnement overzet naar een Simyo mobiel abonnement, behoud ik dan nog mijn KPN Compleet voordelen zoals gratis Fox Sport? Klopt het dat ik na het aangeven op de Simyo website dat ik ook al een KPN Internet/TV op hetzelfde adres hebt, dat dan mijn data en aantal telefoon minuten bij het Simyo mobiele abonement verdubbelen? Alvast bedankt voor uw antwoord.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 September 2020, 10:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @ibante2 ,

Hier vind je meer info over Simyo Compleet: 

https://www.kpn.com/compleet/simyo.htm

 

Voor vragen over verdubbeling van jouw data en het telefoonminuten bij Simyo moet je toch echt bij hun zelf zijn. Dit is het forum van KPN. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ibante2. Ik zie dat @Noordzee een goed antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Ik ga er vanuit dat jouw vraag hiermee is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we het graag van je!

Bedankt voor jullie antwoorden. Maar Simyo verwijst mij juist naar KPN met deze vraag. ...

Reputatie 7
Badge +21

Dat is vreemd. Deze vraag moet je toch echt aan Simyo stellen. Als wij jou verder konden helpen, dan hadden we dat zeker gedaan! Dit staat bij “Veel gestelde vragen” op de website van Simyo

 

De vraag was: “Als ik mijn huidige KPN mobiele abonnement overzet naar een Simyo mobiel abonnement, behoud ik dan nog mijn KPN Compleet voordelen zoals gratis Fox Sport?”  Het antwoord van jullie slaat op aanzetten van Simyo compleet. Maar er werd niet ingegaan op mijn vraag  of ik dan KPN compleet met voordelen van gratis Fox Sport Dan behoud. dat is echt iets waar KPN zelf antwoord op moet geven volgens Simyo. 
 

Reputatie 7
Badge +21

Simyo biedt extra voordelen wanneer je een Simyo abonnement combineert met een vaste aansluiting (internet en/of televisie en/of bellen) van KPN. Je krijgt dubbel zoveel data (inclusief belminuten) op jouw mobiele abonnement van Simyo. Wanneer je het mobiele abonnement bij Simyo onderbrengt dan komen de KPN Compleet kortingen voor iTV helaas te vervallen (Fox Sport/Pluspakket).

Oké dat is een duidelijk antwoord. Jammer maar wel duidelijk. Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +21

Ik had je het graag anders willen vertellen, maar helaas.  Graag gedaan @ibante2